nedjelja, 28. listopada 2012.

OPTIMA (NI)JE FER

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...

Kad pogledam ovu sliku i ovaj sleng "svi volimo fer" pomalo mi zvuči smiješno.

Prije manje od pola godine bio sam oduševljen prelaskom na Optimu. no danas je moje razmišljanje je puno drugačije.
Pitate se kojeg telefonskog operatera odabrati.

Mislim da kad je pitanje odabira operatera manje više sve isto, koju kunu gori koju kunu doli, samo se triba snaći u brdu tarifa. Još malo će biti godinu dana da sam korisnik O2+ paketa odnosno surf paket internet flat + telefon (TV me ne zanima), (ovo plus znači da je mreža dostupna priko T-comove mreže) i u početku korištenja sve je bilo OK brzina downloada je bila češće iznad 4MB/S nego ispod četri a upload je bio konstantan 0.26 MB/S, a onda nakon 3-4 mjeseca počelo je s pucanjem veze posebice u večernjim satima, zvao bi SZK oni govore da je proslijeđeno t comu no sve je bilo uzalud. I onda kako za vrijeme ljeta nisam bio na ovoj adresi pa tako nisam ni koristio internet, a onda kad sam se vratio prije manje od mjesec dana i ponovno se priključio na internet evo do dana današnjeg brzina downloada je nešto iznad 2MB/S upload je ostao manje više isti. Zvao opet SZK nekoliko puta i oni mi jave da tehnička služba rješava problem i da se strpim. Strpljiv sam ima više od pola godine no strpljenje je pri kraju. Prije dva dana došao njihov tehničar priključivao neki svoj router i ista stvar iako u postavkama routera se može vidjeti da bi mogao ostvarivati maksimalnu (MAX RATE) i priko 6MB/S. I tehničar otišao dalje a ja ostao na istome. Sutradan me zovu iz SZK da ne mogu imati veću brzinu jer sam daleko od centrale (oko 3 KM) no mene kažem zanima kako sam mogao prije imati brzinu veću od 4 MB/S sad odjedanput ne mogu iako je ista udaljenost od centrale. I onda sam ih tražio kad već imam smanjenu brzinu da mi smanje i mjesečnu naknadu adekvatno tome, oni mi nude start paket od 2GB uz iste brzine D/U jka im kažem pa što ću s 2GB toliko će mi pozobati samo update od anti-virusa i Windowsa a ostalom da ne govorim no da nude nku među tarifu od 5 ili 10 GB objeručke bih je prihvatio. Ja im još kažem da nije u redu da jednako plaćam ja koji imam brzinu od 2MB/S kao i onaj što ima preko 4 MB/S i da nisam u ravnopravnom položaju. A osim što je brzina upola manja nego prije pola godine konstantno se javlja pucanje veze posebice u večernjim satima. Donekle su bili OK ponudili su mi raskid ugovora ako nisam zadovoljan uslugom., no što mi to znači doći ću kod drugog operatera i imati iste uvjete i opet ugovorna obveza. No mislim da ulaskom u EU (ipak se nadam da nećemo ući u EU) mislim da na telefonskom tržištu više neće biti ništa isto a to će biti za manje od godinu dana a u to vrijeme mi ističe i ugovorna obveza pa ću moći pametnije odabrati a možda će i konkurencija biti jača. Sad da li T COM njih vuče za nos ili oni nas to je već drugi par postola. Možemo mi mijenjati operatere k'o košulje (nikad više T COM) no sve je to isti DREK i da završim izlaganje. Još donekle možda to sve dobro funkcionira (mislim kod ovih operatera koji nisu T COM) tamo gdje ide mimo TCom-ove infrastrukture a to je uglavnom u većim gradovima, a manji gradovi naselja a da sela i ne spominjem te uvjete će imati znate kad NIKAD.
Kad se prijavljuje kvar oni to prosljeđuju t comu o biti problema, sad da li t com izlazi na teren ili ne da bi otklonio taj kvar "Hamletovska dilema" pitanje je sad. Pitam ove iz Optime izlazi li njihov tehničar na teren zajedno s t comovcima ovi kažu da ne izlaze. Bio bi dobar vic da nije istina. To je isto kao pustiti lisicu u kokošinjac i otići u kuću popiti kavu uz vjerovanje da lisica neće omastiti brke kokicama.

Čitajući forume na internetu vidim da manje više kod svih operatera nema veze da lio je to Optima, H1, Iskon... i da ne nabrajam prvih par mjeseci sve funkcionira besprijekorno a onda počinju problemi pucanja veza, spori internet a posebice u večernjim satima i tim problemima nema kraja.
Zato moj savjet ne lutajte među operaterima vjerujući da će kod onog drugog biti sve OK jer gdje došli čeka vas isti scenarij, čupanje kose i živciranje ali kod svih će vas čekati obvezno plaćanje računa i ako zakasnite samo jedan dan s plaćanjem odmah vam zaračunaju zatezne kamate, a to što oni vama ne pružaju adekvatnu uslugu za ono što plaćate boli ih ona stvar za to.


OPTIMA (NI)JE FER ali na žalost ni kod drugih operatera nije ništa bolje svima je u interesu izvući što više love iz naših džepova

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets