četvrtak, 4. listopada 2012.

ČETVRTAK U VRLICI NAKON POLA GODINE

Novi blog, nova Facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...


Evo mene i opet taj četvrtak u Vrlici. I ovo je ako se ne varam prvi četvrtak na ovom blogu nadam se ne i zadnji.

Ulazak u Vrliku iz smjera Jaker može se reći uobičajena slika i to ne samo četvrtkom zna ovako biti i drugim danima anapose vikendom. Auto-park dobro popunjen nema se di parkirati srećom u Vrlici nema pauk - službe inače bi se natukli para. Jutro je osvanulo s gustom maglom, doduše u vrijeme kad sam naštelio svoj fotić još nije stigla do Vrlike, no kasnije se je navukla i u Vrliku. bilo je toliko vlage da si imao osjećaj da je padala kiša i tko je zaboravio pokupiti robu sa sušila prije spavanja morao je čekati novo sušenje.
Neću se puno izjašnjavati triba štogod ostaviti i za drugi put. Ovaj put su me noge odvele do Vrličke pijace, a na pijaci uobičajena ponuda, no u vrijeme kad sam se ja potrevio nije baš neka navala od strane kupaca, ili su poranili ili čekaju da svrate kad pođu kući.
No sudeći prema praznim kašetama iza leđa naše ribarice s morskom ribom ako se ne požuru neće ostati ribe ni za mačke. Raznolikost u ponudi nije baš bila neka, ali čovik mora biti zadovoljan i s malim. Kad ribarica vidi mene da idem prema njenom banku još iz daleka mi kaže ima li za mene ribe ili ne, jer kad je u pitanju morska riba moja želja je jednostavna - mali molići, nema puno kostiju, lako se čisti a super i više neko ukusna kad se pomiša s pome-fritesom malo slatkog kupusa za salatu. 
A ovi molići koje sam danas konzumiraju bili su i više nego svježi. Uzeo sam jedan kil po cjeni od 30 kunića, i kad sam ih počeo pripremati računao sam bit će ih dovoljno i za večeru, ali ne leži vraže zeznija me je otac pa nije mogao ni on odoliti tako da za večeru nije ostalo što no se kaže dva zalogaja.

A kad je pijaca u pitanju kakva bi to bila pijaca da na njoj nema i naše Dujke s proizvodima iz vlastitog pogona subota i četvrtak su nezamislivi bez nje, a nedilju je rezervirala za odlazak na misu. Samo čudi me kako ju još sanitarni nisu prisilili na kupovinu frižidera kao što je to slučaj u ostalim gradovima.

Eto to bi bio moj kratki osvrt na četvrtak u Vrlici. Možda sam mogao još štogod nadodati ali kako sam rekao triba nešto ostaviti i za drugi put ako do tog drugog puta i dođe iz već poznatih razloga. 

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets