nedjelja, 6. siječnja 2013.

LOPOVSKA POSLA ZA NAIVNE




Svaki dan se susrećemo s raznoraznim pljačkama i onim nelegalnim ali i onim legalnim. Pisac ovih redaka je zamalo upao u jednu takvu vrst prevare, ali sam zahvaljujući internetu i guglanju na vrijeme shvatio opasnost. A sad mi je drago što sam u neku ruku bio dio takve organizacije da bi s vama mogao podijeliti iskustvo, a istovremeno upozoriti vas na opasnosti koje proizlaze iz toga
Na kakvu zamku najčešće padaju naivci, a to je ono ništa se praktički ne radi, a lova dolazi sama od sebe.
To su razne igre na sreću da li su to razne kladionice,  lutrija ili razni poker ili ini aparati na sreću. Svi su to vidovi kako na najlakši način doći do zarade, a mnoge je dovelo do još veće bijede. Jedno vrijeme na TV-ima su se vrtjeli razni kvizovi u kasnim satima u kojim treba odgovoriti na banalno pitanje s pozivom na tel. br 060 XXX XXX i onda se love naivci koji će nazvati taj broj  i naravno svi pokušaji da se dobije taj broj završavaju neuspjehom ili vas dočeka govorni automat s obavjesti "sve su tel. linije zauzete spajamo vas čim..." ili sl. i naravno tel. impulsi cure u nepovrat. Nekolicini se i bace mrvice no većina ih ostane nasapunata.
Već neko vrijeme  na TV-ima (naravno isto u kasne sate) vrte se emisije proricanja sudbine ili u neku ruku ćiribu-ćiriba emisije a sve te TV emisije (i proricanja sudbine i kvizovi i dr.) rade po istom sistemu poput onih šibicara koje znamo ponekad sresti po gradovima. Jedan onaj glavni šibicar vrti kutije s kuglicom a oko njega ima 5-6 njegovih pajdaša koji kao fol igraju i ili dobiju ili izgube i tako čekaju da se uhvati bar jedna žrtva. Po istom sistemu rade i ove emisije oni koji odgovaraju na pozive i oni koji navlače pozivatelje.

Oni koji traže posao često zaviruju i u razne oglase pa tako tamo možemo vidjeti razne ponude tipa, pakovanje kuverti, sklapanje igračaka, nakita i sl. I u pravili kad nazoveš takvu osobu javi se s neregistriranog mobitela i ako želiš nešto a da bi dogovorio takav posao takvu robu moraš unaprijed ili pouzećem platiti, u paketu koji dođe obično ne bude ono što je trebalo već bude poruka tipa, ja sam za'ebao tebe ti tako za'ebi nekoga drugog i to je to.

Mogao bih o ovim primjerima još nabrajati danima, a sigurno se pitate gdje sam ja tu i gdje sam ja to nasjeo pa o ovome pričam. Ne nisam ja jedan od onih koji nazivaju ovakve emisije (nisam takva budala), a ja sam zamalo upao u jednu drugu vrst zamke a ona se zove MLM ili Multilevel marketing
Vjerojatno ste čuli za nekih od ovih MLM kompanija AVON, AURRON, AMWAY, ŽIVOTNA ILI NEKA DRUGA OSIGURANJA, LYONESS...
Ja sam umalo postao žrtva ovog potonjeg tj Lyoness-a.
Malo ranije bio sam se uklopio u MLM u svezi Matične mliječi REVITA proizvode koji navodno pomažu ljudima. Pakovanje od 1 kg sam plaćao 200 kn i unutra je navodno matična mliječ pomiješana s ekstraktima naranče. Rekoh sebi dobra stvar, pomažem ljudima, pomažem sebi, a onda vidjeh kako su mnogi konzumanti te matične mliječi počeli nabacivati viškove kg, a sam proizvod je bio nešto poput Cedevite, sad da li je unutra bilo te matične mliječi koja pomaže ljudima pitanje je sad, uglavnom bila je registrirana u Hrvatskoj kao dodatak prehrani a ne kao lijek koji pomaže. Ali srećom i od toga sam se makao na vrijeme jer nisam otišao dalje od užeg kruga prijatelja i rođaka pa su me shvatili. U ovom slučaju me nije zanimala prodaja i zarada već to što mogu pomoći ljudima.
No nije ni to tema o kojoj imam namjeru pisati.

Veliki broj građana u našoj zemlji je u nekom trenutku bio žrtva prevare, a jedna od najstarijih je "piramida" ili MLM. Uložite nekoliko stotina ili tisuća kuna, eura ili neke dr. valute u "biznis iz snova", priključite nove ljude i postajete bogataš koji do kraja života uživa u luksuzu, bez imalo truda! S obzirom da se "piramide" najviše aktiviraju u vremenima krize, ne čudi što ovakve kompanije poslednjih godina u Hrvatskoj niču k'o gljive poslije kiše.

Ostali ste bez posla, i vjerojatno vam je neki prijatelj ponudio da uložite "pare za crne dane" u neku MLM kompaniju, i kao  posljedica toga je ta da ste dobrovoljno pristali da ostanete i bez para i bez dostojanstva.

Pošto je "piramida" ili MLM  ilegalna, onda se ona uskladi da izgleda kao legalan biznis. Najčešće promotori kažu da su oni multi- level marketing kompanija koja je legalna i kao takva i registrirana  Promotori kažu da ćete prodavati neku robu ili odlazite na neke seminare za motivaciju i sl. Ali ako zatražite robu, nje ili nema ili je cijena toliko visoka da vam se ne isplati da je prodajete! Ubrzo shvatite da jedini način da zaradite novac jeste da dovedete nove članove. Zbog toga ih morate ubijediti da će biti uspješni, lijepo obučeni, da će imati skupe automobile i kuće, i putovati svijetom. Ali naravno, ništa od toga, jer najveći dio novca odlazi vlasniku.
Malo ljudi koji prijave ovakve prevare teško uspijevaju da dokažu da su prevareni. Postoji li bilo kakav način da vlasnici "piramidalnih" kompanija odgovaraju pred zakonom?

U Americi su ovakve kompanije ilegalne, za bavljenje ovakvim aktivnostima dobija se 10 godina zatvora. Kod nas ljudi koji varaju narod mogu da prođu sasvim nekažnjeno. Uz to, mi nemamo ni adekvatan zakon za ovakvu vrstu prevara. Učesnici u piramidalnim prevarama mogu da odgovaraju samo za zlouporabu službenog položaja.
Postoji više načina na koje piramidalne kompanije krše zakon, pored toga što varaju građane i lažno se predstavljaju, također uzimaju novac od građana u devizama, i ne plaćaju porez.

Da li bilo tko ima korist od ovakvih kompanija?

Korist od tog sistema ima samo vlasnik kompanije koji se nalazi negdje u inozemstvu, i zarađuje na lakovjernosti naših sugrađana.
To što im mnogo ljudi povjeruje je poseban psihološki fenomen. Osnovni razlog tome je što ih u piramidalne kompanije ne upisuju ljudi koje ne poznaju, već njihovi najbliži: članovi porodice, prijatelji, kolege. Kada dođete na prezentaciju, oni se potrude da steknete utisak da su ljudi koji tu rade zadovoljni i da dobro zarađuju: svi su ljubazni, veseli i u odijelima. Lanac se širi tako što se novi ljudi dovode na sastanke gdje im obučeni promotori "ispiraju mozak" slikama o brzoj zaradi: prikazuju im se dijagrami, dovode "najuspješnije" osobe koje se hvale svojim automobilima, lusksuznim vilama i stanovima, pričaju se priče o teškom životu promotora koji su preko noći postali bogati...
Ljude privuče priča o velikoj zaradi za kratko vrijeme, i pristanu da ulože novac. Međutim, poslije im je gotovo nemoguće da izvuku ne samo novac, već i sami bivaju uvučeni u mrežu iz koje se teško izlazi! Udruženje za borbu protiv prevare dobija molbe mnogih građana da im pomognu da iz toga izvuku članove obitelji. Nije uvijek ni stvar u izgubljenom novcu, već i izgubljenim prijateljstvima, iznevjerenom povjerenju najbližih, poremećenim odnosima u porodici, velikim dugovanjima i pretrpljenom poniženju.

Tako sam i ja došao do ovoga Lyoness-a  gdje su mi rekli da je učlanjenje besplatno i učlanjenjem ostvarujem povrat novca pri svakoj kupnji. I stvarno dobio sam besplatno karticu za učlanjenje, na prezentaciji su mi spominjali ulazak Konzuma do proljeća će vjerojatno i INA i bla, bla, bla...

Ma kažem super je to jedva čekam da obavijestim neke prijatelje, rođake, obitelj...a onda nastaju prvi problemi, da bi učlanio nekoga moram od lyonessa naručiti brošurice kakve svakodnevno ispadaju iz novina i uz nju dođe priključna kartica a tu narudžbu treba platiti 15 kuna (slovima petnaest kuna) plus poštarina naravno i onda shvatite da i nije sve tako besplatno jer da bi inkasirali kakvu takvu zaradu potrebno je uključiti što više ljudi puta 15 kn i eto računice. No ni tu nije kraj da bi obavio kupovinu u npr. KONZUMA ( a taj je slučaj kod većine tzv pasrtnera) moraš od Lyonessa naručiti tzv. "Vučere" u minimalnom iznosu od 250 kn na koje naravno plaćaš poštarinu (a čuo sam da je poštarina 50 kn), a jedino ako naručite vaučera (vaučer je neka vrst kartice poput one VISE, Americana i sl.) u vrijednosti minimalno 1 500 kn onda poštarinu snosi Lyoness. A sve to da bi realizirao povrat od 2% kupovine i 0,50% od kupovine onih koje ja preporučim ( a to su ovi moji prijatelji, znanci ..) za ulazak u Lyoness. I tako za primjer moja struktura kad obavi 40 000 kuna na moj račun ali ne žiro ili tekući račun već na virtualni račun (za koji Lyoness ne plaća porez) u Lyonessa mi sjedne 200 kn (znači ja kao takva osoba nikad neću vidjeti taj novac) i taj "navodni" novac mogu trošiti samo kod partnera s kojima je Lyoness sklopio ugovor. Njih ne zanima da bi puno više uštedio kupovinom npr. u Tommya nego što bi dobi povrat od KONZUMA kupovinom za pola godine.
Neki su možda zadovoljni kad odu u Konzuma i potroše 1 000 kuna i od toga dobije povrat 20 kn (2%) i još nešto siće prijatelja koje je on uključio iako bi taj iznos u npr. Tommya ili Lidla uštedio na 2 gajbe piva.

 Isto tako mi je rečeno da je pokretač Lyonessa Austrijanac, sjedište firme je u Švicarskoj no guglanjem po internetu (blaženi internet, da nije njega ne znam što bi) dođem do zaključka da je sjedište ipak negdje u egzotičnim zemljama ala off Shore kompanije.


I onda mi je rečeno da partneri s kojima je Lyoness sklopio ugovor mogu pogledati na WEB stranici Lyoness-a, kad sam otvorio stranicu tamo vidim neke ( u mom okruženju) partnere za koji prvi put čujem ili ako sam već čuo nikad prije nisam ni zavirio u njih jer su cjenovno nedostupni. A da se nisam jedini koji susreo s ovakvim problemima pročitajte http://lyoness-scam.blogspot.com/2012/09/dali-je-lyoness-prijevara.html gdje ćete pročitatii još jedno iskustvo o zabludi i lakoj zaradi.
Ako ste željni još sl. iskustava s Lyonessom pročitajte i ovo http://www.hrvojekomljenovic.com/post/5189131744/lyoness-hrvatska-iskustva-s-prezentacije-1-dio
gdje ćete vidjeti da tko je i što Lyoness.
Još neka zanimljiva iskustva i komentare možete pogledati na ovim poveznicam ili jednostavno proguglajte i vi kao i ja pa se uvjerite da nisam jedini koji ima takvo mišljenje o ovakvim kompanijama 
http://forum.burek.com/lyoness-prevara-ili-ipak-ima-necega-t532054.html

http://www.forum.hr/showthread.php?t=698194&page=2

http://forum.krstarica.com/showthread.php/176383-Lyoness!-Zara%C4%91ujte-dok-tro%C5%A1ite-novac!-!/page26

http://forum.potrosackisavetnik.com/viewtopic.php?f=12&t=95

http://www.forum.hr/showthread.php?t=158101&page=22

http://195.29.89.52/showthread.php?t=698194&page=6

http://www.webmajstori.net/forum/29083-posao-kod-kuce-i-kako-zaraditi-na-netu

https://kompare.hr/savjetnik/savjeti/najgluplji-nacini-gubljenje-novca-73/

http://www.nacional.hr/clanak/13339/kraljevi-novih-lanaca-srece

http://www.gradsubotica.co.rs/nezaposleni-su-omiljene-zrtve-prevaranata/

http://195.29.89.4/showthread.php?t=698194&page=4

http://www.megatrend-info.com/forum/index.php/topic,10746.0.html


A ja sam još htjeo ovdje uvući svoje prijatelje, poznanike, rodbinu... sva sreća da do toga nije došlo.

E sad mene zanima znaju li institucije koje su nadležne za ovakve vrste prevara, ima li načina da se njima stane u kraj i da se prestanu perušati i onako prazni džepovi Hrvatskih građana.

Žao mi je onih koji su već zaglibili u ovaj ponor bez dna ali se nadam da će ovaj moj tekst ponukati narod da dobro porazmisle prije nego zavuku ruku džep. No ako ovaj tekst natjera na razmišljanje samo jednu osobu učinio sam dobro djelo.
POVEZANI POST TJ. NASTAVAK NA OVU TEMU ĆETE DOBITI AKO KLIKNETE NA DONJU VEZU

<<LOPOVSKA POSLA ZA NAIVNE NASTAVAK>>

Broj komentara: 9:

  1. A da se malo uhvatiti posla i prestanete blatiti firmu koja je nešto genijalno!!!!!! Baš ste jadni i glupi uz to nesposobni i ne informirani!!!!! LYONESS JE SAVRŠENSTVO ZA SVAKOGA...Samo priglupi ljudi mogu,pljuvati nešto gdje najveće svjetske firme "giganti" daju povjerenje...hahahahahahahaha :D <3 Očito je da ovdje ima onih koji misle da su popili svu pamet svijeta...Lako je za provjeriti. Lyoness sve informacije ima javno na svim mogućim stranicama oglašavanja...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije lijepo kad o nekom poslu piše onaj tko se ne razumije u njega, nije stručnjak čak ni za procjenu, nema dovoljno informacija a uz to ljudima oduzima mogućnost zarade. Lyoness treba razumjeti, ljudi dobivaju povrat novca prilikom svake kupovine u sistemu. Sistem funkcionira savršeno...svaka lipica je isplaćena a mogućnosti za karijeru i dobre zarade su ogromne...ali i tu se mora nešto raditi kao i u svakom drugom poslu!!! Svršeno smišljena stvar za potrošače i trgovce. Nitko ne gubi svi dobivaju...koliko dobivaju ovisi o tome kolko rade...uglavnom nitko nije na nuli a kamoli u minusu..:)))) s Lyonessom možeš biti potrošač i štedjeti a možeš ovu ideju razviti u pravi posao....GENIJALNO!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja i te kako imam dobre argumente o kojima pišem. A to će pokazati vrijema pa ćeš vidjeti tko je u pravu.

      Najprije otvori onu brošuricu koju si dobila s flayer karticom u kojoj između ostaloga imaju opći uvjeti poslovanja.
      na posljednjoj stranici ima jedna sttavka koja kaže citiram od slova do slova,
      Član se obvezuje sam plaćati razna davanja, pristojbe, porez, itd. Koja članu nastaju od zaprimanja pogodnosti za člana.
      Znači svi vi koji ste dobili ona 2 ili više % ste dužni prijaviti poreznoj upravi i na taj iznos platiti porez, baš me zanima koliko vas je obavilo tu dužnost.
      Lyoness je tu sa sebe skinuo odgovoernost i prebacio na vas članove i kad bude stani pani članovi će snositi posljedice a ne Lyoness.

      Dalje spominješ da je LYONESS SAVRŠENSTVO.. naslušali smo se mi takvih savršenstava u zadnjih nekoliko godina ima ih k'o u priči, i uvjek na kraju nagrabuse naivni građani koji previše vjeruju u slatkorječivost pojedinaca.
      A ove svjetske firme kako spominjete možemo samo zamisliti kako su poštene, a posebice trgovci i to ovi veliki oni su posebice poštenjem došli do pozicija na kojima su.- Pa Jedan Agrokor u čijem je sklopu i Konzum je dužan svojim dobavljačima i oko njega se već pomalo steže omča.

      Imam još pojedinost koju ću vam samo napomenuti za dalje nesmojem izlaziti uz javnost, jer je Lyoness i ljudi koji šire tu vašu piramidu pod iztragom MUP-a i porezne.

      eto ja sam primjerice kad sam potpisao predugovor dobio sam od Lyonessa SMS zahvale na mobitel s pristupnom šifrom za WEB stranicu.

      I kad sam vidio koliko znamenaka ima taj SMS (nisam ga izbrisao iz mobilnog predočen je MUP-u) broj sadrži 15 znamenaka (slovima petnaest znamenaka zajedno s onim + ispred broja, malo predugačak broj za hrvatsku i Europu. istragom je utvrđeno da je broj u jednoj egzotičnoj zemlji.

      Ma ustvari što se ja imam tu s vama raspravljati, objasnit ćete nadležnim institucijama, pa ako ste OK nema razloga za strah..
      Ja sam iznio svoje mišljenje, vi ste iznijeli svoje pa sad kome će ljudi više vjerovati na njima je punoljetni su i imaju dovoljno godina. Moja je građanska dužnost da ih upozorim na opasnosti na koje mogu računati.
      Za Lyoness mi je briga kao i za lanjski snijeg.

      Izbriši
    2. Evo ja imam iskustva bila sam na nekoliko njihovih seminara jer mi je kolegica u tome i sva oduševljena meni nudi posao,pa me vukla sa sobom na motivacijeske i edukacijeske seminare kako do zarade u Lyonessu i što je to Lyoness, imam nekoliko videa koje sam dobila i ipak nisam ušla u to jer sam našla hrpu rupa na koje mi nisu mogli odgovoriti niti vodeći u Lyonessu. Da li su Vam možda ponudili da se učlanite za manje novca, recimo za 350 eura.Jer ako nemate 2000 eura oni za takve imaju ovu nižu tarifu,ALI NARAVNO I ZARADA JE MANJA Svima koji su u tome i nagovaraju me da se priključim kažem, pokaži mi koliko si novaca zaradio a da si ih mogao opipati svojom rukom, uzeti i recimo ideš u babinje i staviti djetetu "pod glavu"? Muk, nitko.... nisu nesposobno samo nisu razmišljali na taj način. Znate li da u Lyonessu ne trošite svoje novce koje ste uložili nego postotke koje ste dobili na svaku svoju kupnju u određenim trgovinama, a vaših 2000 eura je otišlo onima na vrh piramide, ti se novci ne djele, nego idu njima. Ne pišem ovo kako bi vas razuvjeravala nego da Vam dokažem da ima ljudi koji su upućeni čak i bolje od vas samih i pametno su rekli ne hvala, a vi tvrdite da pljuju tkz. grupu koja donosi zaradu jer nisu upućeni što ona nudi i nisu sposobni zaraditi. LP i sretno u bogaćenju, nadam se da ste svu zaradu prijavili poreznoj kako ne bi za nekoliko god.bilo : nisam znala :-/

      Izbriši
  3. LYONESS JE LEGALNA PIRAMIDA, ČITAV POSAO SE BAZIRA NA EKSTREMNOJ MOTIVACIJI LJUDI NA SEMINARIMA OD STRANE IZVJEŽBANIH LJUDI KOJI GAZE SVE PRED SOBOM DA DOĐU DO SVOG CILJA. CILJ JE OD STRANE NEKOLIKO LJUDI UČLANITI ŠTO VEĆI BROJ NAIVNIH POJEDINACA DA UPLATE 2000EURA, ČOVJEK ULAZI U POSAO DA NEMA POJMA O ČEMU SE RADI, NALAZI SE PRED ZIDOM GDJE DA BI VRATIO NOVAC MORA VRBOVATI VLASTITE PRIJTELJE. LYONESS JE POSAO ZA LJUDE BEZ OBRAZA I BEZ MORALA I BEZ SRAMA. NA ŽALOST LJUDI NE SHVAĆAJU, TI SEMINARI SU TOLIKO SUGESTIVNI U UVJERLJIVI DA MNOGI NASJEDAJU NA LEGALNU PREVARU. DA SE RAZUMJEMO - MOŽETE ZARADITI NOVAC U LYONESSU AKO STE DOVOLJNO BEZ SRAMA I AKO STE DOVOLJNO DOBAR GOVORNIK I PSIHOLOG. 95% LJUDI TO NIJE I GUBE SVOJ NOVAC. OVIH 5% SE BOGATI NA REGRUTIRANJU NOVIH ČLANOVA IZ DANA U DAN OBEĆAVAJUĆI BRDA I DOLINE. REALNE POTROŠNJ U SUSTAVU NEMA, NEMA STATISTIKA, NEMA NIČEGA KONKRETNOG, SAMO PRIČE I PRIČE.
    ZAŠTO LJUDI NASJEDALJU? - JEDNOSTAVNO JER VJERUJU NEKOM I TO JE ONO NA ČEMU SE BAZIRA POSAO. AKO PRIMJETITE TKO SU PRVI ČLANOVI U DRŽAVAMA? - UVIJEK SU TO NEKI POSLOVNI LJUDI VEĆ S DIAROM GOVORA I MANIPULACIJE A NAROD JE MAŠINERIJA ZA STVARANJE NOVCA. NAKON 5 GODINA IMAT ĆETE 10 LJUDI KOJI ŽIVE OD LYONESSA I NEKOLIKO STOTINA LJUDI KOJI SU IZGUBILI 2000 EURA. MOGLA BI SE DISERTACIJA NAPISATI....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nitko te ne tera uplatiti novac,možeš i kupnjom istina sporije doći do vrijednosti koje obilato naplaćuješ.nema potrebe biti negativan do lyoness-a osobito jer ga ne poznaješ!!

      Izbriši
  4. Znači onaj tko poznaje Lyoness nužno mora biti pozitivan, ne prihvaćaš mogućnost da netko poznaje Ly i ima drugačije mišljenje? A svi negativni ga ne poznaju tj. nisu dobro informirani kako vi kažete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tipičan znak Jednoumlja, Staljin i Hitler bi za ovevke kao Mario Vukorepa dali dušu

      Izbriši
  5. Neka se gore imenovani autor ovog bloga ne naljuti, ali društva poput lyonessa i slična prevarantska udruženja služe tome da odvoje ljude koji misle svojom glavom od ovaca ispranih mozgova koji će povjerovati u ama baš sve što im se ponudi. Radim u turizmu i među kolegama bila je jedna gospođa potpuno zaluđena lyonessom i pričama o tome kako će se obogatiti i za par godina primati ogromnu plaću svaki mjesec ne radeći ništa. Sve nas je pokušala uvući u to, ali na spomen da se treba uplatiti novac, i to jako puno novca da bi se ušlo u to i nešto kao dobilo natrag i to da moraš plaćati nenormalno skupe ulaznice za njihove skupove, svi smo odustali. To naravno nije nju spriječilo da nam i dalje puni glavu tim smećem i pokušava nas kako-tako nagovoriti da popustimo. To je bilo prije 2 godine. Danas ona i dalje radi isti posao, a na sam spomen lyonessa se namrgodi i postane joj neugodno i pričati o tom "iskustvu". Snovi o bogatstvu i lagodnom životu nestali su u magli koja je te iste snove i donijela toj naivnoj ženi i brojnim drugim naivcima. Kad pročitam komentare vidim da ima puno hipnotiziranih kao i onih koji rade za lyoness pa se žestoko obrušavaju na bilo koga tko se usudi posumnjati u njihovo "carstvo sreće". Ali neka. Tako valjda mora biti. Uvijek je bilo ljudi koji su svojom glavom mislili i onih koji su je nosili radi ukrasa. Tako će uvijek biti. I ovi prevareni će kad-tad uletjeti u novu zamku koja se nudi preko medija. Nama ostalima dobro bi došla pouka iz basne o lavu i lisici. LAV I LISICA
    Ostario lav pa više nije mogao vlastitim snagama pribavljati hranu. Shvativši da mu
    valja nešto smisliti, povuče se u špilju i ondje legne praveći se da je bolestan pa je
    hvatao i proždirao životinje koje su mu dolazile u posjet. Kada je tako već mnogo
    zvjeradi nastradalo, dođe onamo i lisica, ali razabra njegovo lukavstvo. Stade malo
    podalje od špilje i zapita lava kako mu je, a on reče: “Loše”, pa je upita zašto ne ulazi.
    Na to će lisica: “Ušla bih ja da ne vidim mnoge tragove koji u špilju vode, a nijedan
    koji iz nje izlazi.”
    Tako i razboriti ljudi izbjegavaju opasnosti, unaprijed ih naslućujući po
    znakovima. Eto toliko od mene i što bi se reklo: "Pametnome dosta!"

    OdgovoriIzbriši

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets