ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

LOPOVSKA POSLA ZA NAIVNE NASTAVAK

Očito je da je ovaj moj jučerašnji post izazvao buru, jer sam ovaj post postavio i na facebook stranicu od Lyonessa no kako sam i pretpostavio tu moju poveznicu su Moderatori Lyonessa izbrisali, očito im nije dobro sjela.

A da su se moja istraživanja pokazala istinitima dokaz je ova slika, da sam u protekla 24 sata imao pregled ove stranice iz Ekvatorijalne Gvineje i to čak 8 puta. 
A kao što znate Ekvatorijalna Gvineja je jedna od onih egzotičnih zemalja u koju se registriraju firme sumnjivog poslovanja. A to je upravo jedna od egzotičnih zemalja možda se baš tamo nalazi sjedište ove firme
Što je još jedan razlog da nadležne institucije istraže ovaj slučaj prije nego netko od Hrvatskih građana ne nagrabusi.
A onda će biti nisam znala (o)

POVEZANI POST:

LOPOVSKA POSLA ZA NAIVNE

2 komentara:

  1. ti nemaš argumente,samo negativistički pristup temi o kojoj jako malo znaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tipično, evo ovaj odgovor Marija Vukorepe je sve rekao, Tu je sažeta cijela filozofija Lyonessa. Prvo ti prezentiraju na jednostavan način jer to je pre teško, onda ti krenu objašnjavat detelje i padaš na guzicu dok se pitaš "kako ću ja ovo nekome objasnit", dobivaš dojam da svi oni koji kritiziraju LY zapravo ne znaju ništa o Lyonessu. To je tipično pranje mozga, ti si doslovno uvjeren da svatko tko ima vašu (od vas) informaciju o LY mora mu se LY i sviđati. To si upravo rekao i tu je sažeto sve. Uvjeren si da u tom kvazi-poslu nema mana jer ti ju ONI nisu rekli...Tipično jednoumlje, doslovno svi koristite iste fraze sa seminara kad debatirate s nekim "nemaš informaciju", "ti si negativan", "ti nemaš ciljeve/snove", "ti misliš da samo motikom možeš zaraditi" i brdo toga. Nevjerojatno koliko mogu i znaju isprati mozak i reprogramirati ljude.

    OdgovoriIzbriši

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets