četvrtak, 4. listopada 2012.

SVAKA ČAST POLICIJI NO KRITIKE NOVINARIMA

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...



Dugo sam se nećkao hoću li se uhvatiti ovog slučaja, jer svi su se uhvatili pisanja o tome da bi moje riječi bile samo kap u moru, no vidjevši ponašanje novinara Slobodne Dalmacije nisam mogao više izdržati.

Svaka čast policiji i policijskim istražiteljima na privođenju "osumnjičenog" (naglašavam osumnjičenog jer su ga svi već osudili kao da je to on, nije li slično bilo i s onim osumnjičenim u Srbiji) za mučko ubojstvo Meksikanke Selene Margarit Graciano Macedo (31) na Marjanu, no kritike idu na račun novinara a poglavito novinara Slobodne Dalmacije. Ekipa iz Slobodne Dalmacije se ponaša kao da su oni zaslužni za rješavanje slučaja, čudi me kako netko od novinara SD nije sjeo pored ravnatelja policije  Vlade Dominića  i da se pohvale kako i oni imaju zasluge u cijelom slučaju.

No kad počnemo od prvih dana i usporedimo sva nagađanja novinara čudi me da nije nastradao tko nevin. Da podsjetim:

Prvi osumnjičeni iz pera novinara bio je njen brat, pa su onda način ubojstva povezali s Meksičkim narko kartelom, pa su ovo ubojstvo uspoređivali s ubojstvom Mirjane Jerković pa su onda krivca našli u osobi iz Srbije koja se je slučajno našla u isto vrijeme u Splitu, a onda u noći samog uhićenja navodni krivac je neki beskućnik, a sad odjedanput ispada je osoba sasvim nešto deseto.

Jednom sam u komentirao na Facebooku objavu SD da se pusti policija da radi na miru, jer svaka vijest koja izađe u javnost bilo ona prava ili lažna uvelike otežava u radu policijskih istražitelja. Ali novinari su se raspisali o tome kao da nitko drugi ne barata podacima osim njih.

Već sam nekoliko puta spominjao da je SD postala žutilo od štampe i ako nastavi ovako bit će gori od 24 sata koji ima par naslova iz aktualnih događanja ispod svakog naslova 5-6 rečenica i to je sve, ostatak napisa iz 24 sata je praćenje jet seta iz Hrvatske i šire.

Ja osobno uzmem SD iz navike, prelistam naslove dok pijem jutarnju kavu, a onda odnesem tu istu novinu ocu neka u njoj uživa, a koliko vidim ni njega posebno ne zanima jer najprije uzme olovku da bi riješio križaljku, a onda se uhvati čitanja da skrati umirovljenički život.

A sada zašto je policija ovaj put bila tako učinkovita, za razliku od 100-injak neriješenih ubojstava. Možda zato što je Edi. M u svemu ovome bio sam a ne sustav.
Već sam spomenuo ubojstvo Mirjane Jerković koje se desilo prije 10 godina pa tu je slučaj mlade Drnišanke Antonije Bilić , od prošle godine, a ne smijem a da ne spomenem i pok. Anđelu Bešlić... druge slučajeve da ne nabrajam.
Svi ovi slučajevi su pod velom sumnje pa čak i slučaj Anđele Bešlić, čiji je jedan krivac u zatvoru, drugi se šeće po Sinju.
Da se otac A. Bešlić nije i sam angažirao oko potrage za ubojicom, i da se optuženi Ivan Bulj nije sam prijavio policiji iz straha da ga otac ne skrati za glavu tko zna što bi bilo i s ovim slučajem.

Prošle godine (i još je aktualan) imali smo slučaj Antonije Bilić pa kad se vidi kako su prebacivali optuženoga iz RH u BiH i natrag pa je on, pa nije on i ovo Paravinjino i njegovo otezanje u sudskom postupku dovodi u pitanje da li je on sam iza cijelog slučaja ili je on samo pijun ili bolje rečeno plaćenik iza čijeg slučaja stoji neka veća riba koja je naručila ubojstvo ili radi organa ili je prodana u kao roblje.

Sad pomalo i sam sebi uskačem u usta i počinjem nagađati stoga bolje da privedemo kraju ovaj tekst
a osude novinarima ostaju.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets