srijeda, 3. listopada 2012.

SPORTSKO ZABAVNI PROGRAM UOČI ROŽARICE

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...


Po ovom pitanju bit ću kratak, tek toliko da se informirate ako još niste upoznati.

Neću se puno mučiti oko tipkanja. Donosim vam slike događaja, a vi odlučite da li vam je po guštu ili ne.

Prva slika se odnosi na 13. Vrličku utrku prvenstvo Hrvatske u duatlonu "Memorijal Stipe Erceg"
Druga slika se odnosi na "Memorijal Ive Lelas" u nogometu
i balotama, kako vidimo i žene će se okušati u balotama, a možete se i vi prijaviti, dok još ima vrimena.

Možda ovim događanjima budim i Ja osobno nazočan, a ako budem pružit ću vam mogućnost da budete i vio dio toga događaja posredstvom ONLINE videa (link za njega sam vam poslao na Facebook stranicu Dalmacijo u srcu te nosim a možete doći do njega ako kliknete OVO

No kako stvari stoje pomalo gubim volju oko svega ovioga, jer očekivao sam veći angažman od strane vas. vjerojatno ću odraditi Rožaricu no najvjerojanioje ne tako obilato kako sam planirao.

Iza 20. listopada će biti sve jasnije a ovom blogu će moći pristupiti samo odabrani. No izdržat ćemo 15-ak dana a onda ćemo vidjeti kako dalje. Mogao sam i ranije odlučiti što dalje ali ovako vam dajem prigodu da još malo porazmislite ima li sve ovo smisla

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets