nedjelja, 7. veljače 2016.

VRLIČKI KATOLIČKI KALENDAR POLUPAO LONČIĆE I OVE GODINE


Nemalo sam se iznenadio kad me je večeras kontaktirala rodica-prijateljica i upitala da li imam Vrlički katolički kalendar da pogledam kad u njemu piše da je Pepelnica odnosno kako to mi kažemo čista srida.

Odem ja do kalendara i vidim da je čista srida odnosnoi pepelnica 17.veljače tj. iduću sridu. I prema njemu sam se i ravnao.
Nato ona meni kaže da ona kod sebe ima katolički kalendar ali nije Vrlički i u njemu piše da je Pepelnica u stvari 10. veljače odnosno već u ovu sridu, kažem nemoguće i onda tek sada malo bolje porazmislim da su karnevali na sve strane i onda upitam rodicu da zna li kad je Vrlički Krnjo jer u samoj Vrlici nisam bi ima više od 10 dana pa sam iz Vrličkih događanja totalno off topić kako se kaže.
Kaže meni ona da je krnjo bio sinoć, tek mi tad ništa nije bilo jasno. Brže bolje uključim računalo otvorim internet i u google upišem katolički kalendar i tamo nađem odgovor i gle stvarno Pepelnica ili čista srida je 10. velječe kako mi je rodica i javila.
Na moju žalost ja sam se i ove godine kao i prošle godine ravnao prema kalendaru kupljenim u Vrličkoj crkvi pa sam ispa iz takta i prisiljen mjenjati planove.
Ova vijest me totalno izbacila iz kolosjeka, i kako mi kaže rodica nisam jedini koji je nasjeo na ovu "podvalu", jednom to može biti slučajno, no dvije godine zaredom prema Vrličkom katoličkom kalendaru Vrličani imaju blagdane drukčije od ostatka katoličkog svijeta to više ne može biti slučajno.

No da ipak sve nije tako crno srića u nesreći da sam bakalar nabavio ranije pa sam ga večeras potopio - no kako sam čuo od susjede da ona nije ni kupila bakalar jer nije znala pa će najvjerojatnije izvaditi ribu iz frižidera.

I ove godine sam oštećen što se tiče kalendara kao i prošle godine jer imam falši kalendar, ali sam zato uvjeren da dok je fra Jakov Vrlički župnik više neću kupovati kalendar u Vrličkoj crkvi. Čak što više razmišljam da se dogodine i sam pripremim i tiskam Vrlički katolički kalendar za 2017 godinu, pa da ga prodajem na Vrlici no o tom potom kad dođe vrijeme.

No dali je ovo jedini gaf od strane trenutnog Vrličkog župnika fra Jakova Vire.

Kad bi počeo nabrajati vjerojatno bi se skupilo toga porilično, no osvrnut ću se još na samo jedan malo friškiji događaj.

Naime ovog Božića kao i prošle godine - zapravo i to je još jedno pravilo koje je uveo fra Jakov, uvik se prije njega blagosivalo kuće nakon Božića i Nove godine, a on dolazi na blagosov i 10-ak dana prije Božića kad mnogi još nisu nabavili ni svijeću i da tako kažem iznenada da su ljudi doslovice iz podruma išli sačekati blagosov - Vrlički župnik sam odlučuje kome će doći blagosloviti kuću a kome neće, Jedan od tih kome nije došao blagosloviti kuću sam i sam a kako čujem nisam i jedini. Nešto kao govorio je ljudima da nije znao gdje je čija kuća, no to mu nije nikakvo opravdanje, iza oluje ali i prije rata Vrlika je imala nekoliko župnika i fratara no jedini je fra Jakov Viro taj koji ne zna gdje je čija kuća. Pa svaki svećenik bi poveo 2-3 djece iz sela pa s njima obilazio kućanstva, mogao je to i fra Jakov.

No koliko čujem (za ovo nemam potvrdu pa nisam 100% siguran ali vjerujem da će se netko od vas u ovome prepoznati i napisati o tome komentar na fejsu), ne samo da je obmanjivao ljude da ne zna koja je čija kuća a do mene je došla informacija da širi i drugu vrst neistine a to je da su neki vjernici kad je dolazio na vrata zaključavali vrata i nisu mu dali ući u kuću.

I do mene je došla ta optužba da sam mu i sam zatvorio i zaključao vrata što apsolutno ne odgovara istini i da ako je ta priča krenula od fra Jakova onda ću mu otvoreno reći da bar ona kao svećenik ne bi trebao kršiti 10 Božjih zapovjedi, no ako je ovo neistina nek' mi onda fra Jakov oprosti.
Čekao sam taj dan fra Jakova kad je rekao da će obilaziti Kosore ali ga dočekao nisam, i novac koji je bio namjenjen za blagoslov iskoristio sam i malo bolje popunio Božićni stol.

Kako sam već rekao fra Jakov ima popriličan broj gafova i da je naprosto posvađao Vrličane, Maovičane,...zašto se to događa baš Vrličanima i zašto je baš Vrličane dopala Šolta, možda zato što se Vrlički župnik više bavi politikom nego svojim vjernicima  pa je podijelio Vrličane na Vaše i Naše, samo pitanje je koji su Naši a koji su Vaši možda to najbolje zna MATE GUGIĆ.

I za kraj zaslužuju li Vrličani boljeg svećenika od Fra Jakova?

P.S. Izvinite što ste ove godine izostali sa događanja vezanog oko Vrličkog Krnje, no to mi stvarno nije bila namjera.
Nadam se da  je bila bar jedna optužba Krnji da je kriv što Vrličani ne slave blagdane kao i ostali svit. Morat ću provjeriti kad su i ostali blagdani ali neću se ravnati prema Vrličkom kalendaru
VEZANI POSTOVI:

VRLIČKI KATOLIČKI KALENDAR IZAZVAO ZABUNU MEĐU VRLIČANIMA
VRLIČKI KATOLIČKI KALENDAR POLUPAO LONČIĆE
SVETI SPAS U CETINI PROMJENIO VOZNI RED

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets