ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

VRLIČKI KATOLIČKI KALENDAR POLUPAO LONČIĆE


Nisam znao koji naslov odabrati da bi više izazvao vašu pažnju, ali eto izabrao sam staru poštapalicu.


Istina je da me je ovogodišnji (za 2015) katolički kalendar kupljen u  Vrličkoj crkvi poprilično zbunio.
Pisao sam prije nekoliko dana o PROMJENI VOZNOG REDA SVETOG SPASA U CETINI no istina je malo drukčija jer nije došlo do promjene voznog reda, ali gledajući Vrlički kalendar ipak je do njega došlo.

Za mene kome su posebno bitni dani kad je koji blagdan za mene je izuzetno važno jer ja sa svojim štandom pratim ta događanja, no usporedbom Vrličkog katoličkog kalendara i kalendara na ovoj stranici http://bijakova.com/index.php/22-crkvasvivanakateg/katolickikalendarkateg/423-katolicki-kalendar-za-2015-godinu

lako se da zaključiti da se neki blagdani ne poklapaju.

Naime greška se odnosi uglavnom za one tzv. šetajuće blagdane koji ovise o tome kad je USKRS.
Sveti spas, Duhovi, Sveto trojstvo...i da ne nabrajam a to su blagdani koji su raspoređeni kroz svibanj i lipanj.
Tako prema Vrličkom katoličkom kalendaru imamo Sveti spas 21. svibnja, a u stvarnosti je 15 svibnja, dalje imamo Duhove koji su u Vrličkom 31 svibnja, a u stvarnosti 24 svibnja.
Sveto trojstvo umjesto 31 svibnja za Vrličane bi trebao biti 7 lipnja, Tijelovo zamislite je identično prema oba kalendara valjda zato što je državni praznik, dalje tu je Srce Isusovo i Srce Marijino koje je za Vrličane 19 odnosno 20 lipnja, a za sve ostale 12 i 13 lipnja. Ne znam jesam li propustio još koji blagdan ako jesam oprostite mi.
Ne znam da li je tako i u vašim Kalendarima ako je kod vas drukčije (pogledajte vaš Vrlički katolički kalendar za 2015) onda sam ja iznimka i oprosti te mi na ovom napisu. Ako je pak i kod vas isto i ako ste vi jedan od onih koji gledate blagdane prema kalendaru znajte da vam kalendar o kojem je riječ nije mjerilo za rečene blagdane.

Eto možda vam je ovaj tekst malo pomogao koliko toliko

VEZANI POST:
SVETI SPAS U CETINI PROMJENIO VOZNI RED

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets