subota, 2. svibnja 2015.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2015


Sveti Josip Radnik zaštitnik Ježevića je iza nas, a dojmove i zapažanja koja su mi se urezala u pamćenje ću ovdje sročiti.

Vjerovao sam da će biti puno više nazočnih nego prošle godine s obzirom da je produženi vikend, a osim toga u nedjelju je Krizma u Vrličkoj crkvi i zbog toga sam duboko vjerovao da će biti puno bolja situacija nego prošle godine.

Oko 10 sati broj koji je bio oko crkve a mogao se je nabrojati na prste obje ruke izazvalo je u meni ali i ne samo meni strah da bi konačan broj mogao biti i lošiji nego prošle godine.
I ta moja bojaznost se i obistinila, pogled na galeriju ili tavan na kojem i nema neke gužve mislim da je više nego dovoljno objašnjenje.

Još prošle godine sam pisao o tome da Ježevićani možda imaju veći problem negoli Maovičani.

Naime za razliku od Maovičana u Ježeviću je rak rana ime crkve, jer većina Ježevićana je protiv promjene imena crkve odnosno da ostane ime Svetog Spasa..
Zašto kažem većina Ježevićana, pa stoga što sam stekao dojam da je jučer u crkvi i oko nje bilo najmanje Ježevićana, uglavnom su tu bili Kosorano, Vinalćani, Podosojani..., kad pogledate poslije video i procesiju (procesija je najbolja slika tko je sve došao na proslavu (ne samo u Ježeviću) moći ćete se uvjeriti da sam donekle i u pravu.
Samo slavlje teklo je manje više u istom stilu kao i prošle godine s tom razlikom što su fra Jakovu Vrličkom župniku pripomogli don Tomislav Zečević i mladi svećenik upamtio sam mu samo ime fra Antonio. Netko mi je bio i reako njegovo prezime no eto ja ga nisam upamtio no nadam se da ćete mi to oprostiti.
A nakon mise slijedio je uobičajeni scenarij kad je Ježević u pitanju a to je svi putevi vode do Švedskog stola gdje se ilo i pilo, a poslije kapljice razvezlo se grlo za Vrličku pismu....
....a onda smo bili svjedoci i Vrličkog kola što su ga izvele mlade cure u Vrličkoj nošnji.

No oni koji nisu bili prisutni propustili su nešto da tako kažem povjesno, (to ćete moći vidjeti kad obradim videozapise) a to je ove mlade Vrličanke koje igraju Vrličko kolo su osim kola i zapjevale i Vrličku pismu, nešto što ja do sada još nisam doživio od mladih Vrličanki ako im ovo nije prvi put javno izvođenje nek mi oproste.
Pa ove Vrličanke koje igraju i pivaju kad je krštena crkva Ježevićka crkva možda nisu išle ni u školu, svakako pohvala.

Neznam jesam li ja krivac ovom uprizorenju jer sam ja za Uskrs napomenuo da bi za koju godinu za Uskrs umisto Vrličke pisme slušati Ivana Zaka ili Coloniju, no ono što smo vidjeli u Ježeviću vjerujem da do toga ipak neće doći.
Ove Vrličanke su krasno otpivale možda im je tribao glas biti malo jači, srčaniji no vjerojatno je tu riječ o tremi. U ježeviću smo čuli cure kako pivaju, ja se nadam da ćemo na novom okupljanju (možda već za Sv. Spas u Cetini) čiti i mušku Vrličku pismu iz glasa golobradih mladića.
Nakon kola i zakuske uskoro je okoliš crkve osta pust, svi su se razišli kućama osim pisca ovih redova tj mene koji još morao pokupiti svoj štand.

Još da se poslužim rječnikom kojim obično fra Jakov kaže na kraju mise a to je on "imam vam još nešto reći".

Naime neki su Ježevićani komentirali da bi voljeli vidjeti dan kad će s njihove crkve zazvoniti zvona kao što je to nekada bilo. Da čuju zvona ake ne baš svake ure da to bude ono u 6 ujutro, u podne i u popodnevnim satima i u vrime nediljnih misa pa i eto i danas je nedostajala zvonjava za vrime procesije. Tako i tu se nadam da Ježevićka crkva neće još dugo biti bez zvona.

Eto za mene toliko, još sam vam dužan video zapisea oni će biti objavljeni čim prije.

A završavam na uobičajeni način. Sve fotke koje nisu viđene ovdje ili na facebook stranicama moći ćete pogledati u albumu SVETI JOSIP RADNIK 2015.
A sad zdravi i veseli bili do novog javljanja

VEZANI POST:
SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2015 VIDEOTEKA

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets