srijeda, 20. svibnja 2015.

SVETI SPAS U CETINI 2015 VIDEOTEKA


Ne znam jeste li s nestrpljenjem čekali objavu video isječaka ilio vam je svejedno, no bilo kako bilo došao je i na to red.
Jest priznajem da je prošlo već poprilično dana od subote, neki su već i zaboravili na sve to, no druge obveze (pa poroliće je i prolitni radovi) su me spriječile na raniju objavu. Ali šta ćeš tako mora biti, a život ide dalje.

Prije nego počnen predstavljati video isječke moram se osvrnuti na subotnja događanja još jednom.

Ne malo sam se iznenadio kad me je moj susjed upitao kad sam u subotu otišao iz Cetine jer da je čuo da je bilo tuče i razbijanja.

Rekao sam mu da sam otišao oko 16.30 i da o toj tuči nemam pojma, a kako nisam bio ni u Vrlici nisam imao nikakvu informaciju o tome.
Naknadno sam od drugog susjeda saznao da je do tuče ipak došlo, no kako nisam bio fizički nazočan tome nemogu tvrditi da je sve istina.
Priča ide ovako da su došli neki Srbi uvečer došli i počeli provocirati i razbijati stolove i stolice, a onda je sve krenulo epilogu koji nam nije bio potreban, umiješala se kako kaže susjed i policija i privela neke izgredmike.
Ti su se Srbi navodno satali kod Jakova G. u restoranu i tamo su nakon nekoliko čašica krenuli u provokoaciju.
Ne znam o kojim je Srbima riječ, da li o domaćim ili pak nekim koji su došli odnekud no trebaju znati da ako je to istina takvim činom čine štetu najviše sebi i svojim sunarodnjacima koji žive oko nas tj onim povratnicim i onima koji bi to htjeli. Na Hrvate oivaj čin nema nikakvog zla osim što će izazvati još veću mržnju i umjesto poziva na čašicu razgovora okretat će glave jedni od drugih.
Ako je to bila namjera ovih koji su došli provocirati neka samo tako nastave i neka očekuju da će zajednički suživot biti sve teži.
Kako sam rekao nemam informaciju iz prve ruke pa nebi više o tome.

Još jednu stvar s kojom sam se susreo u međusobnim komunikacijama pa i na fejsu od pojedinaca, da im ne ide u glavu kakve veze Vrlika i Vrličani imaju sa Sinjanima i njihovom proslavom 300 godina pobjede nad Turcima, kad se zna koliko Sinjani vole Vrličane, no taj problem ostavimo povjesničarima, jer sam nadbiskup Barišić je rekao ostavimo se prošlosti i okrenimo Budućnosti.
Svaki povjesničar koji piše o povijesti piše onako kao on misli da je bolje. Onaj koji smatra da su ustaše pozitiva bit će puni hvale prema ustačšama, oni koji pišu o četnicima pisat će hvalospjeve o četnicima itd.
Stoga ostavimo se povjesti a vratimo se sadašnjosti odnosno onim Videouracima zbog kojih je i nastao ovaj post.

Pa krenimo redom.

Prvi video je ono sazudan od nekoliko isječaka koje sam uspio uhvatiti. najveći dio prekriva procesija, izlazak iz groblja odnosno njen povratak, praćeno je od prvog d zadnjeg hodočasnika i nešto manje oko same rijeke Cetine, no i tamo sam predstavio jednu novinu. Iključio sam video snimanje i tako šetao među okupljenim, neki su se bunili, a neki su jedva dočekali.

Drugi video je već pogađate slideshoiw fotki nastalih u subotu, pa evo tih videa.

  1. VIDEO


2. SLIDESHOW


VEZANI POST:
SVETI SPAS U CETINI 2015

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets