utorak, 5. svibnja 2015.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2015 VIDEOTEKA


Evo konačno i video inserti iz ježevića su ugledali svjetlo dana. Nekima će možda odgovarati nekima ne, ali tko će svima udovoljiti uvijek je onih koji su za i koji su protiv ma koja opcija bila postavljena.
Već sam u ranijem postu napisao da ove godine usprkos produženom vikendu, usprkos nedjeljnoj krizmi u Ježeviću nikad manje posjetitelja nije bilo.
Naravno već ste upoznati s tim i znate koji je razlog.

Oni koji ne dolaze samo zbog toga jer je promijenjeno ime crkve morat će naći neki drugi kompromis jer ime crkve se neće promjeniti jer dvije crkve istog imena - mada ona u Cetini sa crkvom se povezuje oblikom zidina i nju se pohodi samo jednom godišnje znači u njujo nisu redovne mise ali ni one svečanije. Ipak Ježevićani morate naći neki drugi kompromis i da vas što više prihvati Svetog Josipa Radnika kao novog zaštitnika Ježevića.
Morate naći neki zajednički jezik i uzeti u obzir da je to jedan od dana u godini kao prigodu da se što više Ježevićana okupi u vašem selu, prkos ne donosi nikome dobro, samo donosi nove podjele, kao da nam nisu dovoljne i političke podjele, pa sada se moramo i vjerski dijeliti.

Prije same prezentacije videoisječaka imao sam primjetiti da je u zadnjih nekoliko dana opao broj pregleda ovog bloga, kao i lajkova istih, pa me sada zanima da li sam se nečim vama zamjerio pa me bojkoptirate ili imate problema s pregledom bloga. Eto za primjer još jučer sam postavio obavijest o smrti Ante Milkovića i tek je 5 pregleda tog posta do ovog trenutka, ako ništa drugo na ovom blogu bar su obavjesti o smrti jedni od naj čitaniji. Volio bih da me izvjestite o ovom problemu da znam što mi je raditi dalje. Ako sam vam stao na žulj volio bih znati koji je razlog, ako je ipak problem tehničke prirode volio bih ga znati koji je pa da ga pokušamo rješiti.
E sad da prijeđemo na video zapise s ovog događaja.

Video zapise sam podijelio u dva dijela i jedan slideshov fotki koje ste mogli pogledati u albumu https://picasaweb.google.com/109203632540813996675/SvetiJosipRadnik2015?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMW-q-fykdrhFQ&feat=directlink

Prvi video zapis se odnosi na Misu i mislim da sam uspio snimiti više od 90% mise, sve što vidite snimljeno snimlano je s tavana Ježevićke crkve, nastojo sam to sve snimiti onako kako mi oprema koju posjedujem dozvoljava što bolje (kao i uvijek do sada) ako ima neki zamjerki opostite mi. Crkva je malo slabije ozvučena pa sam malo morao utjecati na jačinu zvuka da bi ga koliko toliko i vi mogli čuti
 A sad evo i tog videozapisa:



Drugi videozapis odnosi se na sve ono osim mise. Znači ovdje je procesija, događanja oko crkve prije i poslije mise i ono još ne zabilježeno od moje strane a to je igranje nladih Vrličanki i Vrlička pisma iz njihovog grla



I za kraj SLIDESHOV fotki.




VEZANI POST:

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2015


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets