srijeda, 6. svibnja 2015.

SVETI SPAS U CETINI PROMJENIO VOZNI RED


Sviti Spas  u Cetini ove godine promjenio vozni red, i oni koji su planirali doći na proslavu po redu vožnje mjenjajte plan.


Ne malo sam se iznenadio kada sam na Maovicama za Sv. Juru onoga od subote čuo iz usta našeg župnika da je proslava Svetog Spasa u subotu 16. svibnja , na crkvena vrata Sv. Jure zalijepljen je plakat koji najavljuje da je 16. (šesnaestog).

Tada se meni činilo da sam u kalendaru (onomme kupljenom u Vrličkoj crkvi) da ove godine Sv Spas pada iza 20. svibnja, kada sam došao kući prva stvar koju sam učinio jest ta da sam otišao do kalendara da provjerim tko je u pravu. I uvidom u kalendar ja sam bio u pravu jer Sv. Spas ove godine u kalendaru je 21. svibnja u četvrtak (za one koji ne znaju Sveti Spas pada uvijek u četvrtak), a onaj u Cetini koji je za Vrličane važniji dva dana poslije u subotu 23. svibnja.
Koga sam god upitao zbog čega je došlo do promjene termina nije mi znao odgovoriti, jedino je mohja pretpostavka ta kako će Svečanu Misu predvoditi Splitsko-Makarski nadbiskup msr. Marin Barišić pa se je termin prilagođavao njemu.
Od oluje na ovamo od kada slobodno bez straha od bradonja i komunista pohoditi najstariju crkvu u Hrvata iz 9 st. (neko će reći da je Sv Duje, Trogirska katedrala, Šibenska.... ali ove vjerske građevine nisu gradili Hrvati) samo još jednom je došlo do promjene termina i to 2011 g. kada je papa Benedikt XVI pohodio Lijepu našu isti dan kada je u Cetini trebala biti proslava (4. lipnja).

Tribat će potrošiti lovu u kampanju (jedino je ovaj moj napis gratis) da bi se upoznalo hodočasnike na promjenu termina pa se ipak nadam da će brojnost biti velika kako kaže župnik planiran je dolazak 8 autobusa iz Splita, Imotskog, Šibenika....i još mnogi koji će doći u svom aranžmanu.

Program za proslavu je:

  •  10 SATI POVIJESNI OSVRT - PROF. Marka Duvnjaka (jedino na plakatu nema obavijesti hoće li povijesni osvrt biti kod crkve Sv. Spasa ili negdje u Vrlici
  • 10.30 sati SVEČANA MISA I PROCESIJA - Kako sam već napisao Svečanu Misu će predvoditi Splitsko-Makarski nadbiskup Marin Barišić
  • pjevat će mješoviti zbor GOSPE OD ZDRAVLJA iz Splita
  • nakon svete mise zajednički domjenak na uobičajenom mistu pored izvora rijeke Cetine.
Toliko od mene za ovaj put a vi koji imate namjeru doći pohoditi Sv Spas nadam se da vam je ova informacija pomogla, pa ako jeste ako budete dolazili ne zaboravite svratiti do mog štanda pa se zahvalite kupnjom po koje igračke ili bar magneta

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets