utorak, 23. veljače 2016.

NAJSTARIJI BRAČNI PAR DOŠAO JE DO KRAJA


Odlaskom Babe Anke Batalić na vječni počinak apsolutno najstariji bračni bar u Hrvata a vjerojatno i šire došao je do svog kraja.

Nažalost završila je bračna idila koja je trajala skoro 86 godina. Prema googlu Anka i Ivan Batalić iz sela Maovice u Vrličkoj općini su najstariji bračni par u Europi a treći u svijetu.

Sad da se ne ponavljam od prije 4 godine gdje se možete malo prisjetiti onomad kada je Ivan napunio 100 godina http://vrlika-u-srcu.blogspot.hr/2012/03/100-godina-ivana-batalica-maovice.html ovaj tekst je tek toliko da se oprostimo od naše babe Anke uz jedan njezin citat koji je dala jednom našem dnevnom list
"Mi smo hodali tri godine, a onda me Ivan ukra. Išli smo za blagom, čuvali krave i ovce, i tako smo se dogovorili. Dolazili su meni na prelo momci sa svih strana, a ja sam samo svoga Ivana gledala. Mater me tila dat za žandara, onda za poštara, računala da je dobro da mi muž ima državnu službu, a ja ni čut. Braća nisu još dala da se udam, bilo mi je 17 godina pa sam utekla. Narod iz sela poletio, dva brata došla po mene, a Ivan ispalio iz kubure i zagrmio: "Pristupite li, pobit ću vas!" Nije me dao, nikako! – opisuje baka Ana početak njihove ljubavne priče koja se protegla kroz dva stoljeća. Moj je Ivan dobar bio i dobar ostao. Mi smo obrađivali polje. Sijali smo žito, kukuruz, krumpire i držali blago, ovce, krave, svinje, sve... Radio je koliko god je mogao, štono se kaže, i za mene i za se. Ja sam dicu rađala, činila operacije tri-četiri: maternica, slipo crivo, oči... Ne vidim, samo iskrice onako, vid sam izgubila, ali šta ćeš... Drugo me zadnjih godina sve dobro služi."

Baba Anko neka ti je sretno i vječna slava a i tvoj Suprug Ivan neka nam poživi bar još koju godinu.
Još jednom saučešće obitelji i prijateljima
I počivala u miru Božjem

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets