petak, 25. travnja 2014.

USKRS U VRLICI 2014 VIDEOTEKA


I eto nakon burnih 10-ak dana Velikog tjedna, Uskrsa, Žudija, Sv. Jure prvi dio došao je red i na video uratke.

Danas skoro cijeli dan računalo nisam gasio, obrada videa, upload na youtube skoro da nisam ni ručao.

Mioslite neš ti 10-ak minuta filmića ubaci na youtube i stvar rješena.

No onaj tko zna što znači raditi s multimedijom zna koji je to mukotrpan posao, pogotovo ako imaš računalo malo starije (8-9 godina), grafička, procesor, memorija i da ne nabrajam kao takvo nekoć je bilo OK i za malo zahtjevnije igrice no danas je to računalo pregazilo vrijeme pa ima muke otvaranja HD videa a kamoli isti obraditi, a onda kad svemu tome pridodamo upload koji rastura problemi još veći.

Jest moj fotić ima HD video snimanje, no isti taj HD video kad se obrađuje u staroj kanti i te kako je zajeban posao, zato ako primjetite kakvo trzanje kroz gledanje videa to je taj problem i oprostite mi jer pokušao sam stvoriti nešto najbolje što mogu.

A zahvaljujući "jako dobrom uploadu" svjesno sam išao na video slabije rezolucije da bi mi veličina bila što manja da se manje vrimena gubi na uploadu, a da to opet ne bude neki šrot.

I kad sam konačno obradio filmiće, ovih 6 videa više od 2 sata mi je trebalo da ih postavim na youtube i evo sad ćete vidjeti da li se moj trud isplatio pa krenimo redom.

Sva vida sam podjelio po danima kako su nastajali, s tim da sam Uskršnji video razdvojio na dva dijela onaj Folklorni i ostalo.
A u konačnici sam izradio slideshow svih fotki nastale za velikih dana.

Najprije Veliki četvrtak

Ima tu svega prije mise, za vrime mise, čitanje plača, smjene grobara .....



Poslije Velikog četvrtka dolazi:

Veliki Petak
Kao i u prvom videu ima tu svega što no se kaže multipraktik



Dođošmo i do:

Velike subote

Na veliku subotu centralni događaj je blagoslov hrane, a na polnoćku nisam upće niti išao tako da detalja s polnoćke nema noi nadam se da ćete biti zadovoljni i s ovim



I malo pomalo stigosmo da najvećeg blagdana u kršćana:

Uskrsa

Kako sam već rekao Uskršnji dio sam podjelio u dva dijela jer na Uskrs je snimljeno najviše materijala, a opet red je razdvojiti folklorni dio i ostatak.
Prvo folklorni tj Vrličko kolo u više genracija dio u koji sam ugradio i video s pionirkama koji ste već imali prigodu pogledati, poseban dio samog videa su tzv bacanja u Vrličkom kolu.



a sad evo i tog drugog dijela u kojem je najzanimljiviji dio Giljanove probleme s kuburom, dugo sam ga nišanio dok nisam dobio konačan Buumm


Još nam samo preostaje

Slideshow

....svih fotografija nastalih za velikih dana.

I

I tako dođošmo do kraja Usršnjih događanja za 2014 godinu.

Ne nisam zaboravio na žudije njih ću smjestiti u poseban post, no kako me već sutra čeka (ako kiša dozvoli koja pada skoro svaki dan) drugi dio Svetoga Jure na Maovicama, u nedjelju ću najvjerojatnije biti u Ogorju, tako će žudije sačekati još koji dan.

VEZANI POSTOVI:


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets