utorak, 1. travnja 2014.

OD VATRE PREKO BOMBE DO KATASTROFE

Nisam mislio da će tako brzo "BOMBA NA KRAJU GRADA" dobiti nastavak, no epilog događanja me je naveo na brzu reakciju. A što me je navelo na ovu akciju....

Požar

U nedjelju oko podneva po povratku iz Vrlike priko Lelasa i kroz radnu zonu Kosore primjetio sam dim u tzv. Klepninoj dragi, no nisam prevoše predavao pažnju tome, no u kad sam predveče zajahao biciklu i provozao se prema školi, i što sam se više miris paljevine mi je sve više golicao nos.

I u tzv Klepinoj dragi (starijim Kosoranima najbolje ću približiti kad kažem to je onaj dio Klepine drage kud su Klepići išli u školu odnosno vraćali se iz nje) zateknem ovakav prizor, miris ili bolje rečeno vonj spaljene gume, plastike ili čega već ne je bio skoro nepodnošljiv, ali kako je noć bila sve tamnija morao sam odustati od daljnjeg pregleda stanja.

Sutradan u poslijepodnevnim satima zaputim, se na mjesto događaja zateknem prizor spaljene zemlje....
......oni koji poznaju ovaj predio znaju što se je moglo dogoditi da se je ova vatra tijekom noći rasplamsala, jer ovaj dio je zarastao u šumu, kupinu i što veće ne.

Što se je dogodilo i tko se je igrao boga ne mogiu ništa reći, no onaj tko je kresnuo šibicu ili upaljač i počinio ovakvo nešto mislim da čovjek (ili više njih) nije pri sebi.
Nije mi jasno kako nadležne službe nisu provele istragu o ovom zlodjelu, zar treba da se dogodi tragedija da bih netko reagirao. Jer nije ovo prvi put u našem okruženju da se netko igra sa šibicama u našem okruženju. Jest neki će reći pa vrijeme je kada se pali stara trava da se napravi mjesta novoj, no jedno je paliti vatru u polju, a drugo je paliti vatru u naseljenom mjestu i šumama. kako sam rekao ovo nije prvi put da je zbog nečije šibice izgorjela nečija ogreda, voćka, vinograd i dok netko ne stane u kraj ovakvim bolesnicima oni će i dalje misliti da im nitko ne može ništa, a kada se dogodi tragedija onda će biti kasno.

Bomba

Ovo o čemu ću sada pisati komodno sam mogao napisati pod dri post, drugi naslov ali kako ova paljevina ima dodirnih točaka s mojom drugom temom odlučio sam onbje teme staviti pod isti naslov.

Druga tema koju imam namjeru obraditi ovdje odnosi se na gomilu zemlje i čega sve ne u tzv. RADNOJ ZONI KOSORE.
A kako je ta gomila tek nekih 100-injak metara od mog obitavališta moj razlog više za zabrinutost.

Već nekoliko godina (od početka izgradnje Sportskog centra Česma) se u radnu zonu dovozi zemlja i i otpad nepoznatog porijekla, neki čak govore da se dovozi i medicinski otpad iz Vrličkog zavoda no nemogu potvrditi istinitost ovih priča pa stoga ostaje ona rekla kazala a po onoj "di ima dima ..."
Osim zemlje ova slika desno nam dovoljno govori da se ovdje ne odlaže samo zemlja već i ono čije mjesto nije ovdje. Nadam se samo da ova gomila nije istovarena iz nekog vozila s Makarskim oznakama, a vjerujte mi ovo nije prvi istovar koji nije zemlja, u zadnje vrijeme svako malo se nešto istovari ovdje i odmah se zavaljuje, ravna.
Još jedna fotka čliji sadržaj nije baš ekološki, da li su ovo iskrcavali naši sumještani ili je i ovo iskrcano iz nekog kamiona to je posve nebitno, jer ni ovoj vrsti otpada nije mjesto ovdje...
...a što reći o ovim cijevima, jesu li one napravljene od azbesta ili nekog drugog materijala, mislim di ni njima nije mjesto ovdje....
Još jedan proizvod čije mjesto nije ovdje složit ćete se sa mnom. Automobilska ili čak možda guma od kombija i to je nebitno...
...a kad bi malo zagrebali ovu gomilu koja već nadvisuje zzv Klepinu dragu pitanje je što bi sve našli ispod...
...a ono što nije završilo ispod zemlje završilo je na obližnjim granama. Naajlonske kese koje na vrijeme nisu završile pod zemljom pod udarima bure završile su na granama koje izgledaju poput Božićnog drvca


 Ova velika slika sklopljena od tri fotke s ovom naljepnicom i i tekstom na njoj "najveći dar prirode" pomalo ironično zvuči (naljepnica u stvari reklamira izvorsku vodu Cetina).

A upravo ispod ove gomile zemlje i čega sve ne buktio je požar iz prvog dijela ovog posta i radi toga sam ove obje teme stavio pod isti naslov.
Vatra koja sagorijeva ovaj materijal ne samo da nije ugodna za gledanje ni organima njuha nije ugodan ovaj prizor.

Kosorani ali i svi oni  koji su ekološki osvješteni i koji žele prirodu onakvu kakva treba biti stanimo u kraj svemu ovome. Dosta nam je smeća, jer ako ne podignemo glas smeće će se i dalje dovoziti sve dok nam ne dođe do grla a onda će biti kasno za sve.
One fotke ali i one koje nisu objavljene ovdje možete pogledati u albumu EKO BOMBA KOSORE

VEZANI POST:


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets