ponedjeljak, 14. travnja 2014.

DIVLJE ODLAGALIŠTE U KOSORIMA IDE DALJE

Prije desetak dana pisao sam ovdje o EKOLOŠKOJ BOMBI U KOSORIMA, i nakon 10-ak dana istovar svega i svačeka se nastavlja. 



Od te moje zadnje objave prije 10-ak dana na isto odlagalište iskrcano je još nekoliko tereta kojima ovdje nije mjesto.
A kako među tim doveženim turama ima i materijala koji sadrže otrovne supstance...
...eko sustav a samim time i naše zdravlje dolazi u pitanje.

Zašto mi Kosorani (jer ako mi ne reagiramo neće ni onaj iz Ježevića) ne reagiramo jer to odlaganje će se nastaviti i dalje.

Hoćemo li sutra ovdje vidjeti kako se odlaže Makarsko smeće (ako već i nije tu), dobija li netko u džep da bi se nesmatano odlagao otpad u mojim i vašim Kosorima. Iako pored tog odlagališta lijepo stoji obavijest ZABRANJENO ODLAGANJE OTPADA, a toga se očito ne pridržavaju ni oni koji su postavili ovaj znak.

Nakon napisa prije 10-ak dana očekivao sam od vas neku reakciju (ponavljam najviše sam očekivao reakciju mojih Kosorana) jer to je smeće pod našim nosom, no ta je reakcija izostala što me čini žalosnim. Zar vam nije stalo do vašeg zdravlja ili razmišljte na način "sutra i onako odlazim iz Kosora pa koga briga što se tamo neki truju.

Uz zaključenje ovog posta kažem ukoliko uskoro ne dođe do reakcije i ako se nastavi dovoženje otpadnog materijala mislim da ću poslati dopis ministarstvu za zaštitu okoliša pa neka oni vide što se iza ovoga svega krije.

To odlagalište mene bode u oči već dugo vrimena ali kap koja je prelila čašu jest ona vatra od prije 10-ak dana kada su se moje nosnice susrele sa smradom nastao kao produkt gorenja jer je to smeće samo 100-injak metara od moje kuće

VEZANI POSTOVI:



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets