utorak, 2. travnja 2013.

USKRS 2013 U VRLICI VIDEOTEKA

I eto došao je trenutak da izađem na megdan sa video uracima iz uskršnjih događanja proteklog vikenda.
Možda ste malo previše čekali (a možda vam je i svejedno) no nije to tako jednostavno. Jer ja sam i snimatelj i uređivač i montažer i tekstopisac a za to sve triba vrimena.

Pa da se ja previše ne raspišemo krenimo mi na posao.

Naravno najznačajniji dan Velikog tjedana za vrličane je Veliki četvrtak, pa ćemo i mi od njega započeti pregled.

Za veliki četvrtak sam pripremio 2 videa, gdje je prvi dio da tako kažem podjeljen u 3 dijela. U prvom djelu vidimo grobare gdje odlaze na "posljednju" večeru prije nego pođu na svoju dužnost.

Nakon toga slijedi okupljanje grobara ispred crkve i početak mise, a treći dio je najviše baziran na čitanje plača.
malo sam posjetio parter, malo balkon, pa opet parter.
 Pa evo prvog videa a vi ocijenite da li je to dobro.


OCJENITE OVAJ VIDEO:
Free Rating Code

Kako sam  rekao Veliki četvrtak se sastoji od dva videa, a sada nam slijedi i drugu.
Drugi video mogli smo nazvati Vrlika u živo jer sam za snimanje ovog videa kamericu postavio na jedan od parkiranih automobila i usmjerio objektiv prema crkvi, tako da je snimljen dobar dio Vrličana koji su nazočili misi na Veliki četvrtak.
Jest malo nas je uhvatio mrak, a za bolji snimak nedostajao mi je kakav reflektor, ali jaše se konj koji imaš.


OCJENITE OVAJ VIDEO:
Free Rating Code

Uvijek poslije Velikog četvrtka dolazi Veliki Petak.
A za Veliki petak imamo samo jedan video, a kompletan video koji traje više od 11 minuta odnosi se na snimanje Vrličana poslije ljubljenja križa koji izlaze kroz sakristiju Crkve Gospe od Ružarija. A kako sam već u pisao ranije na izlazu su se susretali sa ex župnikom Fra Josipom Gotovcem. 
sad zamislite 10-ak minuta držati ruku s "kamerom" visoko u zrako, poslije ruku nisam osjećao.


OCJENITE OVAJ VIDEO:
Free Rating Code

Veliku subotu nismo zabilježili video kamerom pa je stoga preskačemo i idemo na završnicu mog predstavljanja a to je USKRS najsvečaniji dio ovih blagdana.
U ovom videu najviše sam posvetio poslije misnog slavlja u crkvenom dvorištu, gdje se igralo Vrličko kolo, pivala Vrlička pisma i još što šta.


OCJENITE OVAJ VIDEO
Free Rating Code

Ovaj pregled video uradaka ćemo završit slideshowom svih (onih uspjelijih slika) slika nastali ovih dana.
A kao podlogu pregledu slika umjesto uobičajene glazbene podloge ubačan je dio držanja mise na Veliki petak.


OCJENITE OVAJ SLIDESHOW:
Free Rating Code

I s ovim bi završili video predstavljanje Uskršnjih svečanost. Nekima će to biti ok a nekima će to biti ono moglo je i bolje, no ja bolje nisam mogao. U stvari mogao sam ja ovo sve napraviti u HD formatu, a to znači puno više posla, za samo jedan ovakav vido da bi ga ubacio na site tebalo bi mi više od pola dana jer nemam baš neku veliku brzinu uploada.

A da bi kompletirali ova uskršnja događanja još vam trebam dati link do fotografija, koje možete komentirati i lajkati samo ako imate google račun.
Da bi došli do albuma kliknite na fotografiju ispod.

Za vjernike je Uskrsni ponedjeljak dan kada se, prema Evanđelju, sjećaju prvog susreta uskrslog Isusa s učenicima. U crkvama se spominje Isusov put iz Jeruzalema u Emaus i susret s dvojicom učenika koji su ga prepoznali tek po lomljenju kruha. Zbog toga se danas mise slave u mnogobrojnim svetištima, gdje se povezuju hodočašće i odmor. Kroz povijest uskrsne su proslave trajale cijeli tjedan, no u 19. stoljeću slavlje se skratilo na jedan dan poslije Uskrsa. Ipak, uskrsno vrijeme potrajat će sve do Duhova. Na Uskrsni ponedjeljak diljem Dalmacije održavaju se i festivali Žudija, čuvara Kristova groba. Ovaj tradicionalni običaj raširen je od kraja 19. stoljeća, a s vremenom je svaka župa iznjedrila svoje običaje Žudija. U Rogotinu kod Ploča na 13. Festivalu Žudija danas ih očekuju iz tridesetak župa, među kojima tri iz sjeverne Hrvatske te Vareša u susjednoj BiH. Za izvješće s ovog događaja neka se potrudi netko drugi.

Imam informaciju, no još nisam siguran da će dogodina domaćin Festivalu žudija ili čuvara Isusovog groba bidi naša Vrlika. nadajmo se da ću i tada biti jedan od izvjestitelja sa tog događaja, a do tada stojte mi dobro.

VEZANI POSTOVI:

VELIKI ČETVRTAK U VRLICI 2013
VELIKI PETAK U VRLICI 2013
VELIKA SUBOTA U VRLICI 2013
USKRŠNJI DANI U VRLICI 2013

2 komentara:

  1. Prekrasano misto,iako nisam vrlicanka vrlikaa je u mom srcu tamo gdje je moja prva ljubav i prijateljstvo.Pozdrav svim vrlicanima posebno onima koji su bili tijekom rata u hotel Split(Mladenka Vuletic,Katija e bozana Bozic,Lidija,Tanja,Ida,Misela,Dijana Samardzija,Marija,i KOLI I njegovim becarima i svim bakicama!!!Pozdrav iz Italije!!!Pisite mi mara.mitic77@gmail.com.A dogodine!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdjo Mitić najbolje da ovaj tekst napišete na facebook stranici

      https://www.facebook.com/pages/VRLIKA-za-one-kojima-je-Vrlika-u-srcu/105471999496656

      ili

      https://www.facebook.com/DalmacijoUSrcuTeNosim

      Jer ipak je ovo malo stariji post, pa je vjerojatnost da će ga netko od spomenutih pročitati.

      S poštovanjem

      Izbriši

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets