ponedjeljak, 29. travnja 2013.

SVETI JURE MAOVICE 2013 SUBOTA

OCJENITE OVAJ POST
Free Rating Code


Ne znam jeste li s nestrpljenje čekali  ovaj moj izvještaj ili je bilo ono baš me briga. No i ovako i onako ja ću prikazati svoje viđenje subotnjeg Sv. Jure 2013 na Maovicama.


Rezultati ankete
Iz ove slike lijevo koja predstavlja rezultate ankete iz >>Prethodnog posta<< i broju koji su pristupili ovom anketnom pitanju
KADA SLAVITI SVETOG JURU?
Može se vidjeti da se i niste baš aktivno uključili u tijek događanja  jer je svega 10 fanova dalo svoj glas i svoje mišljenje. A i iz ovih skromnih glasača se vidi da ste podjeljeni isto kao i ovogodišnja proslava S. Jure.

Malo je falilo da do ovoga teksta uopće i ne dođe jer sam imao problema s tehnologijom koja je zakazala a nešto od toga sam ipak uspio spasiti, za ostatak snimljenoga materijala morat' ćete malo pričekati.

Što se to dogodilo s tehnologijom iako sam baratao sa dva "stroja" mobitel i fotoaparat, no kao da ni Sv. Jure nije želio da ovogodišnja proslava da ne kažem sramota za Maovičane ostane zabilježena.

Prvi problem ili bolje rečeno nezgoda mi se dogodio s mobitelom.

Kad sam došao kući nisam znao što na brzinu ručati jer poslije ručka me čeka odlazak u Ogorje na proslavu njihovog Sv. Jure (i oni slave s odgodom). Nekako mi se učinilo najbrže rješenje narezak politi jajem. I onda odem u konobu po jaja, po povratku sam ih stavio u džep i jedno jaje je puklo a da nesrća bude veća u istom džepu mi je bio i mobitel (možda je mob. bio krivac) i za ručak sam imao mobitel kajganu. Sušenje feniranje brisanje, da je bila riječ o vodi vjerojatno bi lakše izašao na kraj, no jaje k'o jaje možete samo zamisliti kako to izgleda (šteta što nisam fotografirao i taj prizor). Na kraju što se tiče mobitela sve se je opet dobro završilo i ovdje su slike upravo zabilježene s njim nažalost neke su malo i mutnije vjerojatno zbog zamazanosti objektiva a da li će to imati i kasnijih posljedica tek ćemo vidjeti.

A što se dogodilo sa foto-aparatom pa ni od njega koristi?

E sa njim su bili problemi drugačije prirode. Idem ga priključiti na računalo no nikako da mi ga računalo očita, izvlačim, uvlačim USB kabel nekoliko puta ali sve uzalud.
Moram priznati da s fotićem već neko vrijeme imam problema u svezi toga i trebao sam ga ranije odnijeti na servis (još je pod garancijom) ali sam sve odgađao jer mi je trebao pomoći da zabilježim sva ova događanja oko našeg kraja od USKRSA pa do SV. SPASA u Cetini, no izgleda da nije izdržao i morat ću ga već sutra nositi na servis uz nadu da će mi ga rješiti do Sv. Spasa (za Ježević i Sv. Jospa je vjerojatno izgubljen).
Sav materijal koji je snimljen (i video i foto) s fotićem je na memorijskoj kartici pa ću pokušati naći nekoga (možda netko od vas) tko će mi taj snimljeni materijal prebaciti na USB stick, ako ne uspijem u tome za taj materijal ćete morati još malo pričekati, no kad bude spreman bit ćete na vrijeme obaviješteni.

E sad da se vratimo Sv. Juri jer pretpostavljam da vas malobrojne fanove više TO zanima nego moji problemi s tehnologijom.


Bio bi ovaj izvještaj podijelio i ranije ali kao što znate zbog Ogorja ovo pišem sa malim zakašnjenjem, no nadam se da ćete uvažiti moju ispriku.

Kao što već vjerojatno znate subotnje 27. travnja 2013 jutro je osvanulo pod oblacima i južinom pa smo cijelo vrijeme računali na mogućnost kiše koju smo na kraju i dočekali.
Na Maovicama sam bio već oko 8 sati iako je misa zakazana tek u 10.30. ali sam zato imao dovoljno vremena da prošetam malo okolo  i odmah mi je upalo u oko ili bolje rečeno u uši zvuk traktora i freza u neposrednoj blizini crkve, a to znači da se obistinila najava onih koji su u utorak rekli da će u subotu saditi krumpire i da ih ne zanima subotnja proslava. Nisam htjeo napraviti slike traktora da  se ipak ne zamjerim nekomu bez potrebe.
S približavanjem vremena početka Svete Mise ipak su počeli pristizati Maovičani i njihovi gosti...
... nije nedostajalo ni Vrličke nošnje...
....a onda je došalo vrijeme i za procesiju (snimak cijele procesije je na foto aparatu), no kad je krenula procesija i te kako se vidi da je ovogodišnja proslava Svetog Jure daleko skromnija bila nego prošlogodišnja, istina nešto je bilo više hodočasnika nego u utorak na sam dan Sv. Jure, no ipak je to daleko slabije nego ranijh godina.
Poslije procesije počela je i Sv. Misa no ja nisam zabilježio taj trenutak.
Bilo je tu još fotkica zabilježenih mojim fotićem no one će doći naknadno (bar se nadam).

Za razliku od utorka kad su se svi hodočasnici smjestili u crkvu u subotu ih je bilo i ispred ili okolo crkve ili pak su otišli do grobova svojih najmilijih. No moram i to naglasiti da je bilo dosta vjernika koji su bili u utorak i kojima je svejedno kad je proslava.

A okolo crkve su se čule svakakve priče, međusobno su se neki nazivali "subotari" pa čak su se čule i prepirke prozivali su i fratra da je on glavni krivac za sve, a čula su se i politička prepucavanja kojima na ovakvoj svečanosti ipak nije mjesto i na njih neću puno gubiti vrijeme.

Nekako po samom završetku Sv. mise počele su propadati i kišne kapi, pa sam više bio zaokupljen skupljanjem svog štanda, nego vjernicima koji su izlazili s Misnog slavlja. I onako se skoro nit
Još fotografija na koje možete ostaviti vaše komentare i lajkanje pa i podijeliti (ali samo ako imate google račun npr. Gmail) ih s prijateljima možete naći ako kliknete  >>ovdje<< .

Pa da pomalo privedemo kraju ovo moje skromno izlaganje (ne zaboravite da je zamalo izostalo).

Iz ovoga svega se vidi da je na ovogodišnju proslavu Sv. Jure pala velika mrlja, i nadajmo se da će se do sljedeće godine naći neko rješenje, ili popušatnje jedne strane ili se naći neki kompromis, jer svađa i kapriciranja ne vodi nigdje.
Već sam u prethodnom postu napisao zar nam nije dosta što nas političari dijele, pa nas je počeo i Sveti Jure dijeli. Ja ipak nisam Maovičanac te probleme morate rješiti međusobno dogovorom.

Eto toliko od mene, strpite se još malo (ne znam koliko) do ostatka snimljenog materijala, a sljedeća postaja je Ježević i Sv. Josip Radnik, a do tada....

POZDRAV VRLIČANIMA MA GDJE BILI


VEZANI POSTOVI:





Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets