četvrtak, 11. travnja 2013.

VRLIČKO PROLJEĆE



Osvanulo je pravo proljetno jutro , a još četvrtak za Vrličane znak više dan kad je pazar tim veselje je još veće.


Proljetni četvrtak, ali ovo je prvi pravi proljetni četvrtak ove godine, uglavnom su to bili tmurni dani popraćeni kišom, dani kada ti je dosta svega.
I ovaj dan je poče uobičajeno, jutarnja kavica a onda put pod noge, odnosno put pod točkove.

I nisam ni krenuo evo i prvog foto klika. Gledam ovu rupu ima već 10-ak dana, ali svaki put kad prođem pokraj nje bude kiša pa mi se nije dalo izlaziti iz auta, a juče sam i ne mislećio na nju dobro ruknuo autom u nju. A jutrošnji lijep dana sam iskoristio da bude u objektivu mog fotića.
Kako sam rekao ova rupa je tu ima 10-ak dana a nalazi se ispod Kosora ili preciznije Ispod Medića puta. 10-ak dana ona stoji ovakva kakvu je vidite i nitko od nadležnih nije se udostojio da se ova rupa popravi, zavali... Bitno da pripreme za izbore, kako one za EUU tako i za ove naše AUU.
Da se je ovakva rupa otvorila negdje u Metropoli ili Splitu mislim da bi to bila udarna vijest na TV-u, a ovako kad se radi tamo o nekoj vukojebini ovaj Vrlici koga briga.
Kao da nam i onako nije previše rupa u džepu pa ihmoramo gledati ih na cesti. Kad s autom izlazimo na tehnički moramo platoiti Cestarinu pa kad čovjek vidi ovakve rupe čovjek se zapita kud odlazi naša lova, (a sjeća li se itko ove fotke desno o kojoj sam već jednom zborio, za koju sam rekao da izgleda poput sirotinjskih gaća.
Da je ovakvu sliku nacrtao Pcasso bila bi milujne € vrijedna .
No ostavimo mi rupu na miru, ajmo mi dalje prema Vrlici.
I kad čovjek dođe u Vrliku na Veliki četvrtak uobičajena slika, netko mora u ambulantu, netko mora u poštu polaćati račune, a netko i na kavu u jedan od mnogobrojnih kafića, no dobar dio Vrličana je iskoristio lijepo proljetno Vrijeme za ćakulu ispod Vrličkog sata. A o čemu se najviše priča, pogađajte. Iako je do EUUU izbora 2-3 dana malo tko o njima priča jer znaju da od EUUU neće imati neke pomoći, glavna tema (ne samo danas) je legalizacija objekata, kuća, štala, kokošinjaca...., a to je upravo zbog EUUUU, a kad uđemo u EUUUU bit će AUUUUU zajebo se.

No da Vrlički pazarni dan ne bude uobičajeni pobrinuli su se Vrlički mališani koji su ispred škole Milan Begović izložili svoje rukotvorine...
No kako vidimo ima zaintersiranih promatrača ali i kupaca....
No da Vrlički mališani iz "UČENIČKE ZADRUGE ZVRK" (kako piše na ovim crtežima) imaju dara za crtanje nema govora.
Koliko bi samo milijuna vrjedili ovi crteži da su nastali iz pera....ovaj kista Picassa, kad je jedna ovakva "škrabotina" procjenjena na nekoliko milijuna €, a predstavlja ženu sa cvijetom.
No neka mi netko kaže vidi li ovdje na njoj itko ženu a o cvijetu da ne govorim?Ja ne vidim pa neka mi netko kaže da nemam pojma.
A Vrlički četvrtak pazarni dan, pa još proljetni mogao je biti poraćen sa još nekoliko foto klikova, no onda bi se samo ponavljao iz nekih postova nastalih ranije samo što bi na tim fotkama bile neki drugi Vrličani.
Prije nego sam pošao kući svratio sam u jednu Vrličku trgovinu i u oči mi je upala jedna zanimljivost.

Vrlički kraj je na daleko poznat osim po nošnji, kolu, česmi, pogači od prije 10-ak godina Vrlički kraj je postao poznat i po glasovitoj Vrličkoj Jabuki  no pogled na ovu sliku desno me malo zbunjuje.
a što me to zbunjuje, pa naravno rječ je o cjenama.
Jabuka cijena 12,99 a Banane iz dalekih prekooceanskih zemalja koštaju 9,49 kn po kilogramu prosto da čovjek ne vjeruje svojim očima. Prosto nevjerojatno no pogled na ovu sliku sve govori.

Ovaj put o Vrlici i četvrtku toliko a ostale slike s osvrtom na Vrličko proliće neka govori samo za sebe, a od vas očekujem da date ocjenu ovim slikama tako da odaberete broj zvjezdica.


Free Rating Code

Free Rating Code

Free Rating Code

Free Rating Code

Free Rating Code

Free Rating Code


A prije nego date ocjenu ovoj slici jedno pitanje. Sjeća li se itko čemu služi ova sprava?

Free Rating Code


Eto tako vi uživajte dok čitate ove retke, a ja odoh još malo uživati na proljetnom suncu, jer prognostičari već za noćas prognoziraju kišu, južinu, a pred kraj vikenda i buru (a ne onu EUUUU).
I još jedno Veliko pitanje, hoće li Vrličani imati prigodu ovoga prolića obaviti proljetnu sjetvu, sadnju krompira i sl. Evo sredina je travnja, a još se poraktički ne može ni prići njivama.
OCJENITE OVAJ POST
Free Rating Code

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets