četvrtak, 4. travnja 2013.

NE STOJIM IZA OSOBE KOJA KOMENTIRA NA PORTALU SLOBODNE DALMACIJE



Iznenadilo me je kad su neki mene počeli pitati o Ivani Milan i Gradonačelniku vrlike Ivanu Ćoriću:

Nisam znao zašto se meni obraćaju, kad ja o tome znam iz onoga što sam pročitao u novinama.  A onda dobijem upit od jedne osobe da joj pošaljem link o tom članku jer da ta osoba ne može naći, a to me je ponukalo da vidim što je na stvari. I onda ja otvorim web stranicu Slobodne Dalmacije nađem članak pod naslovom  Ivana Milan: Iz Zagreba ću u Vrliku putovati autobusom i o svomu trošku, a onda guglanjem dođem i do članka koji je prethodio ovome pod naslovom  U Upravno vijeće Centra u Vrlici imenovana i gospođa koja živi i radi u Zagrebu.

I tek kad sam malo više posvetio pažnju ovome prvom naslovu (Ivana Milan: Iz Zagreba....) vidio sam da ima i komentara na ovaj članak i isto tako sam vidi da jedan od komentatora se potpisuje kao vrlikausrcu, a pošto je manje više poznato da ja vodim Facebook stranicu i blog pod imenom Vrlika za one kojima je Vrlika u srcu neki su to povezali da ja stojim iza tog komentara. No ja odgovorno tvrdim i iza toga stojim da nemam ništa s osobom koja se potpisuje u komentarima kao vrlikausrcu niti znam o komu se radi. Stoga me nemojte povezivati s tim likom, iako mi je Vrlika u srcu ja s tom osobom nemam ništa.

Uvažite ovaj moj demanti i prihvatite da ja s ovim nemam ništa.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets