petak, 31. svibnja 2013.

SVETI JURE MAOVICE 2013 VIDEOTEKA


Vjerojatno ste već i zaboravili na Sv. Juru, a još vam je manje palo na pamet da sam vam ja ostao dužan snimljeni materijal sa foto-aparata koji je bio otkazao poslušnost.

No ne moji Maovičani ja nisam i ne mogu na vas zabraviti. Evo prošlo ja više od mjesec dana kako mi je fotić bio na servisu, ili bolje rečeno bili su mi ga isporučili no kad sam ga dobio u ruke vidio sam da nisu napravili sve kako triba i onda je ima popravni remont.

I evo konačno je fotić došao u moje ruke i ja sam se odmah dao da skinem ovaj dug s glave.

Fotke koje su bile na njemu (9 kom) moći ćete pogledati u foto albumu koji ste mogli pogledati ranije a naći ćete ih ako kliknete na OVAJ  link.
A video uraci se sastoje od dva dijela ili bolje rečeno
1. dio se sastoji od video dijela snimljenih mojim uređajima (fotić i mobitel). 

Kao i prošle godine vjetar mi je zadavao probleme prilikom snimanja, tako na pojedinim mjestima kod pregledavanja videa šum u mikrofonu toliko je iritantan da mi je bilo došlo da izrežem te djelove, no ipak sam ga ostavio u cijelosti onako kako je i snimljeno.

2. video....

....je ustvari slideshow svih slika snimljenih na svetoga juru a to znači i one slike snimljene 23 i 27 travnja.

Pa da ja više ne tipkam neka videa govore sami za sebe.

Evo prvoga:



a tu je i SLIDESHOW



To bi bilo što se tiče Maovičana. Ako ste očekivali bolje uratke, ja bolje ne mogu možda bi i mogao kad bi mi netko pomogao, ipak biti istovremeno i snimatelj i teksto pisac i dizajner, i urednik i montažer ... iiii...iiii

Ježevićani će isto doći na svoje neka neka se strpe dan - dva dok obradim njihov materijal.




VEZANI POSTOVI:
SVETI JURE MAOVICE 2013
SVETI JURE MAOVICE 2013 SUBOTA

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets