petak, 17. svibnja 2013.

CIJENE KRUHA


Evo već ima nekoliko dana da nas s dalekovidnica i iz dnevnog tiska bombardiraju reklamom kako Zagrebački mlinar ima niže cijene svojih proizvoda i do 20%. Što je s Vrlikom i ostatkom lijepe naše.
U jutrošnjoj posjeti Vrlici idem usput pogledati kako stvari stoje po tom pitanju.
I dragi moji Vrličani ne morate strahovati po tom pitanju. Cijene u Vrlici se ne mjenjaju bar za sada sve ostaje po starom.

Kad sam na licu mjesta (dvije prodavaonice) upitao da li i za Vrličane vrijedi onih 20% ili je to za neku drugu državu.

Na jednom sam mjestu dobio odgovor, da oni ne dobijaju kruh od Mlinara već da to vrijedi samo za Zagreb
Ma mo'š misliti. Sad kad se snizuje cijena onda mi s Mlinarom nemamo ništa, a kad je nedavno taj isti Mlinar povisivao svoje cijene proizvoda, onda naši nisu govorili da to vrijedi samo za Zagreb već su svi jednoglasno podigli svoje cjene
A na drugom mjestu dobivam odgovor da su ti koji su snizili cijene smanjili težinu kruha na pola iu kao tobože smanjili cijene.

Joj na stotinu opravdanja kad cijene moraju ići na niže, a kad triba povisiti cijene onda vrijedio samo jedno opravdanje Svi su podigli cijene moramo i mi.
I onako po mom mišljenju a vjerujem i da će vaše mišljenje biti jednako da je Vrlički kruh s obzirom da smo na područu od posebne državne skrbi i te kako preskup, pa tako ova opravdanja mi pomalo izgledaju smiješne.

No problem s cijenama kruha ja sam riješio kupovinom jednog ovakvog aparata tj pekača kruha. Ima 2 godine mogu na prste nabrojati koliko sam puta kupio kruh u pekari ili marketu.
S njim imam 2/3 jeftiniji kruh i kad ga jedem znam što u kruhu sve ima i koji susastojci.
Ovo bi bila dobra investicija i za vas. A ako mislit tko će mi dati para za to vjerujte da će vam se investicija isplatiti već za mjesec-dva, a osim kruha u njemu se može pripremiti još 100 čuda.

A ako vas zanima poneki recept ili već rukujete s ovom spravom možete podjeliti vaše recepte s nama na ovoj stranici http://pekac-kruha.blogspot.com/



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets