četvrtak, 2. svibnja 2013.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2013


Eto dragi moji Vrličani i Ježevićani i Sv. Josip Radnik je iza nas i naravno moja malenkost je bila nazočna tom događaju i pokušati ću dočarati svoje viđenje tog događaja, pa sada svidilo se to vama ili ne.

No zahvaljujući problemima s tehnologijom koju sam ponio s Maovica i ovdje u Ježeviću će događaj ili bolje  rečeno foto i video uraci podijeljeni u dvije faze.
Pošto sam ovdje u Ježević došao znajući da imam problema s fotoaparatom kojeg sam trebao još u utorak odnijeti na servis no kako se u fotiću još nije ispraznila baterija kažem odgodit ćemo servis pa dok baterija u fotiću pokazuje znake života nek mi posluži svrsi i da zabilježim bar dio slavlja.
Tako sam najprije klikao okolo s fotićem ( s njim je zabilježena i procesija) i kad se je on umorio glavnu ulogu preuzima mobitel tako da su sve fotke i video koji će biti prikazan u postu poslije djelo mobitela, a sav materijal koji je zabilježen foto-aparatom biti će objavljen naknadno, ne znam koliko ćete dugo čekati na to no imajte strpljenja.

Ja sam kao i obično na ovu svečanost došao poprilično ranije nego slavljenici, a osim mene i mog štanda ove godine za razliku od prošle godine bila je jača za još jedan prodajni štand s raznim ukrasima i nakitima.
No iako je štandovska ponuda bila brojnija, broj posjetitelja odnosno vjernika  bio je daleko skromnija nego prethodne dvije godine da se malo i našalim svi koji su došli nebi napunili jedan autobus...
.... i Vrlički gradonačelnik Ivan Ćorić kao da se i sam pita gdje su Ježevićani i njihovi gosti.
Osim samih Ježevićana malo je bilo vjernika (i to uglavnom onih koji su na neki način povezani rodbinski s Ježevićanima) iz ostalih Vrličkih mjesta na koje smo navikli u prethodne dvije godine

Što je uzrok ovako slaboj posjeti možemo samo nagađati: da li je to recesija,  da li je to što je ovogodišnja proslava pala u sredinu tjedna (srijeda) pa nije bilo zgodno spojiti s vikendom pa oni koji dolaze iz daljega i da su htjeli nije im bilo baš jednostavno.
No iako je posjeta bila daleko skromnija nego ranijih godina nije izostala uobičajena ceremonija prije, za vrijeme i nakon misnog slavlja.
I opet je tu bilo djece u Vrličkim nošnjama...
...ni štandovska ponuda nije izostala kao što sam već rekao pojačana za jedan štand više...
.... i opet su Ježevićani znali počastiti svoje goste domaćim delicijama...
... i opet je bilo raspjevanih pjevača i pjevačica ili bolje da kažem samo pjevačica jer su muškići ove godine ipak malo zakazali s pismom...
a da ovogodišnji Sveti Josip ipak bude malo drugačiji pobrinula se "Fajrinca" raspoložena za pjesmu čiji ćete dio repertoara moći vidjeti u videu u postu poslije...
...  no ranije nego inače oko crkve zavladala je pustoš, ostali smo još samo mi štandarci koji smo skupljali svoje štandove....
... a po povratku kući nisam mogao a da se ne spustim niz Balek i da ne snimim kadar nabujale Cetine, još će mnogo vode proteći do sljedećeg okupljanja u Ježeviću, no već sljedeći vikend ćemo se skupiti na samom izvoru rijeke Cetine i proslave Svetog spasa, a do tada ..... ostajte mi zdravo.

Fotografije koje nisu objavljene ovdje na blogu moći ćete pogledati ako kliknete OVDJE.


Album će biti puniji za još nekoliko fotografija kada uspijem izvući iz foto-aparata a nadam se da ćete me  shvatiti i uvažiti moje izvinjenje.


Toliko ovaj put od mene, ako ste očekivali nešto bolje i veće s moje strane izvinite mi, ja nisam mogao bolje...

POVEZANI POST:
SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2013 VIDEOTEKA
SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2013 VIDEOTEKA 2 DIO


OCJENITE OVAJ POST
Free Rating Code




Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets