petak, 30. svibnja 2014.

STEFAN MACCHI I NJEGOVO MIŠLJENJE O VRLICI


Kao što ste dijelom upoznati danas 30. svibnja 2014 na Vrličkoj česmi je u sklopu projekta MedPaths održana promocija Vrličkog uštipka. Tu prigodu uveličao je najpoznatiji Francuz u Hrvatskoj koji je slavu stekao u RTL-ovom serijalu Jezikova juha.

A ja sam na samom kraju možda baš neprofesionalno zatražio njegovo mišljenje o Vrlici i pokušao sam mu objasniti Vrličke običaje.....
Ovo je moj interview prvijenac s nekom poznatom osobom i onako pomalo nepripremljen postavio mu neka pitanja i upoznao ga s običajima.

I ovom prigodom ću vam prikazati samo taj interview s Jezikovom Juhom, a sav ostali materijal i moju reportažu s ovog događaja morat ćete sačekati još koji dan, jer vveć sutra nas čeka novi događaj a to je pogađate SVETI SPAS U CETINI.

Oprostite mi aako je malo nestručno i neprofesionalno obavljen razgovor, ali ovo je moje vatreno krštenje u razgovoru s poznatim osobama a da nije iz Vrlike.

A sada evo i tog interviewa




VEZANI POST:

VRLIČKI UŠTIPAK NA VRLIČKOJ ČESMI
OCJENITE OVAJ POST
za ocjenu ne morate biti registrirani

Free Rating Code

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets