petak, 2. svibnja 2014.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2014


Prođe i Sveti Josip Radnik u Ježeviću, pa eto da i ja nešto kažem o tome.
Prije svega moram se izviniti što ste možda predugo čekali na ovo (ili vam ipak nije toliko stalo do toga), no kako sam jutros i javio preko facebooka zbog problema s memorijskom karticom od fotoaparata morat ćete malo pričekati i evo dođosmo i do toga.

Moram reći da mi je računalo skoro cili dan bio uključen zbog pokušaja spašavanja snimljenog materijala no nažalost tek sam djelomično u tome uspio. Prominio sam nekoliko različitih programa za oporavak snimljenog materijala ali uspio sam spasiti tek 30-ak fotografija, no video uradak niti jedan nije ugledao svjetlo dana, i konačno sam odustao od svega, možda da sam odnio tu karticu u stručnjaka možda bi se spasilo još štogod no stručnjaka treba i platiti, a taj materijal mi nije toliko važan, možda jedino netko od vas ako se tazumi u to pa da pokuša onako volonterski.

A dvostruka žalost je ta što nikad više nisam imao snimljenog materijala, čak sam snimio i dobar dio mise imao sam što više namjeru snimiti i cijelu misu no na kraju mi je fotić javio da je kartica puna, a možda je prepuna kartica uzrok što mi je kartica crkla. Bio sam čak i brisao na licu mjesta neke ne važne snimke nebi li uhvatio još koji detalj pa čak i Vrličko kolo kojeg su izveli članovi KUU Milan Begović.

Toliko o mojim mukama s tehnologijom, a mi se vratimo Svetom Josipu i Ježevićanima i njihovim gostima.
Obilježje ovogodišnjeg blagdana Svetog Josipa su pogledi prema nebu, jer su se oblaci i sunce svako malo smjenjivali i svi smo se nadali da kiša ipak neće pokvariti slavlje no na žalost naša nadanja su bila uzaludna.
Usprkos neobećavajućim vremenskim neprilikama ipak se oko crkve skupljačlo sve više "raje"...

...no kad je krenula procesija ipak pada u oko da je ovogodišnja proslava Svetog Josipa privuklo manje hodočasnika nego do sadašnjih godina, istina neki su pristizali i poslije procesije i za vrime mise no....daleko je to od očekivanja jer ovogodišnji Sv. Josip je za neke možda bio i produženi vikend.
Ulaskom u crkvu neposrredno prije početka mise govori da bi sav narod mogao stati u jedan autobus.
Još jednom žalim za izgubljenim video snimcima sa mise, ali šta se može.
I opet se fra Jakov nakon uobičajene mise uhvatio politike, Maovičke "svađe" i ovaj put sam na svoje uši čuo kako je optužio Maovičkog remetu Juku Blaževića da je ukrao novce koji pripadaju crkvi.
Nema nekih dokaza već za usporedbu kaže da je prošle godine što lemuzine, što plaćenih misa prikupljeno više od 5000 kuna a ove godine manje od 1000. Fra Jakov pri tome zaboravlja da su prošle godine ipak bile dvije mise, a ove godine nije nego samo jedna, a kako sam na Facebook stranici napisao mjesec dana prije mnogi su mi Maovičani govorili ne dođe li Vrlički župnik držati misu na Sv. Juru tj u srijedu da mu neće dati niti kunu lemozine niti će upolatiti misu i kako su mi neki rekli neka on drži misu svake subote ako hoće.
No opet dva puta javno optuživati čovjeka pred tolikim narodom bez dokaza mislim da je malo pretjerano.


Amo mi ostaviti Maovičane i vratiti se Ježevićanima.
Kao i dosadašnjih godina Ježevićani su se opet pobrinuli da njihovi gosti ne odu gladni i žedni iz Ježevića i opet je upriličena zakuska, i opet je tu bilo uštipaka, pršuta, sira, Vrličke pisme i kako sam već rekao i Vrličkog kola...
a nije nedostajalo ni curica i dečkića u Vrličkoj nošnji

No crni oblaci od Modraša su postajali sve crnji i crnji a potom je došla i kiša koja je ubrzo rastjerala i ono malo nade da će proći sve kako treba.

Kad je sve završilo stječe se dojam da je na jučerašnjoj proslavi bilo najmanje Ježevićana, a još manje je bilo onih Ježevićana koji su došli iz daljega.
Kroz razgovore s nekim Ježevićanima  dobio sam odgovor zašto je to tako. To je zato jer i Ježevićani imaju problem sličan Maovičanima, samo s tom razlikom što se ježevićani ne slažu oko dana održavanja već se ne slažu oko imena crkve i njihovog zaštitnika. Jedni bi da je i dalje ostala crkva Sv. Spasa a ovi drugi su za Sv. Josipa, e sad ovi što su za staro ime crkve ti su uglavnom bojkotirali jučerašnji dan. 
I ovdje će se kao i u slučaju Maovičana morati naći neki zajednički jezik, neki kompromis jer ovo stanje kakvo je sada nikome ne služi na čast.

Eto za ovu godinu od mene toliko, a do dogodine više sreće i zdravlja i da će nas za godinu dan biti puno više.

Sve fotke koje nisu ovdje prikazane pogledajte u albumu SVETI JOSIP JEŽEVIĆ 2014
ili kao i do sad ako vam je lakše pratiti fotke u Dijaprojekciji ili nekoj vrsti Slideshowa.
A ja ću najvjerojatnije tijekom sutrašnjeg dana od ovih fotki kad nemam drugih videa napraviti Slideshow na svoj način.



VEZANI POST:

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2014 SLIDESHOW PLUS ANKETA

OCJENITE OVAJ POST
za ocjenu ne morate biti registrirani

Free Rating Code

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets