srijeda, 7. svibnja 2014.

BICIKLOM OKO PERUČE DO ZDRAVLJA



Tijekom iduća dva tjednaimam u planu krenuti biciklom na put oko Peruće.

Reći ćete vjerojatno pa šta neš' ti.
No razlog mog pisanja je taj što ovim puteme pozivam sve vas koji ste zainteresirani da se pridružite.

Akciju sam nazvao jednostavno onako kako piše u naslovu BICIKLOM OKO PERUČE DO ZDRAVLJA"

Plan mi je osim obići oko Peruče svratiti i do Vrličkog odlagališta otpada kod Otišića, pa bi samim time dio puta išao i kroz Otišić sve do tzv Pilićare. Na Brani Peruča bi bilo mjesto gdje bi se okrijepili hranom i pićem, naravno hranu ponijeti sa sobom ili pak uzeti negdje uz put.
Povratak je naravno pogađate Priko Bitelića, dabra, Laktaca....

Ovo je vrijeme nakon obilnih kiša kad je Peruča puna k'o šipak, tim bi ugođaj i doživljaj bio veći sa sve ljubitelje prirode i ljepota.

Dan polaska u prvom redu ovisi i o vama koliko vas ima volju pridružiti se. Ako ipak bude zainteresiranih urtvrdit ćemo jedan od dana idućeg tjedna, no ako ostanem sam u toj nakani onda ću sam i odlučiti kad ću krenuti, i naravno s vama podjeliti svoje dojmove, fotke....za vrijeme vožnje ali i nakon završetka.
No ipak se nadam da neću biti sam već da će se netko i od vas uključiti.

Tu akciju sam nazvao

Pa čujemo se i nadam se vidimo se.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets