četvrtak, 29. svibnja 2014.

MINI VESLAČKA REGATA NA PERUČI


Veslačka regata na Tabeli kod Garjaka okončana je još u subotu 24.svibnja, a ja evo tek danas uhvatio vrimena da podijelim svoje dojmove s ovog (s)kupa.
Istina mogao sam i prije pisati ovaj post, ali kad je lijepo vrijeme radije ga koristim jahanjem na bicikli nego sjedenjem za računalom, a osim toga kako u zadnjih mjesec dana ima umrlih Vrličana kao nikad onda umrli ipak imaju prednost pred ostalim temama.


Pa da počnemo.

Sinjani imaju konjske utrke (mada su i konjske utrke nekada bile zaštitni znak Vrlike), Dalmatinska zagora općenito imaju svoje  Borbe bikova, Radošić osim bikova ima Seosku Olimpijadu, mogu li Vrlika i Vrličani od veslačke regate na Peruči napraviti brand, jer ipak na Peruču dolaze trenirati Veslački reprezentativci, njjači Hrvatski klubovi u veslanju poput recimo Splitskog Gusara. Zašto ne?


Kad sam došao na mjesto okupljanja zatekao sam vrevu mladosti i djece, no samih Vrličana osim onih koji su učestvovali u organizaciji skoro da nije ni bilo.
Čuo sam neke koji kažu da je to zbog političke podjele i da nigdi u RH nema takve podjele kao što je ima u Vrlici.
Poznato je da je Vrlika politički podjeljena no kad je u pitanju Veslačka regata ne bih se baš složio s tim (mada ima i politike tu) više bih se složio s jednim komentarom koji sam čuo a taj je da su Vrličani totalno nezainteresirani i da ih apsolutno ništa ne zanima.
Jer da je u pitanju poluitička podjela bilo bi ovdje bar onih koji su priklonjeniji jednoj od opcija, ali na regati nije bilo skoro nikoga, tek kad je sve već bilo gotovo onda su neki počeli pristizati.

Da li je u pitanju loša organizacija ili bolje rečeno Marketing, možda bi mogli gledati i s tog aspekta. Jer za ovaj događaj malo ih je i znalo da se održava. Sav marketing se sveo na nekoliko plakata po Vrlici, ja osobno za ovaj događaj sam saznao dan prije dok sam bio u sprovodu i da nije sprovoda (obično se najviše Vrličana okupi na sahranama) ja sam ne bi imao pojma o tome. Mogli su npr besplatno iskoristiti ovaj blog ili stranicu za najavu ovog događaja možda bi neki ljubitelji veslanja i prirode iz npr Splita, Sinja, Šibenika...došli da su znali jer vidlo se u nekim komentarima na facebook stranici da su se pitali što se događa na Peruči kakva je fešta jer u Vrlici se zna za Rožaricu, Eru, Sv. Spas...i da ne nabrajam, veslanje je ipak vanredna pojava i ako se ne obavjesti pučanstvo....

Da li je organizator mogao napraviti više da je npr. organizirao tj. sufinancirao jedan ili dva autobusa ili pak kombi od crvenog križa koji će iz Vrlike ali i iz okolnih sela dovesti po simboličnoj cijeni one koji nemaju automobila ali bi rado prisustvovali ovakvom događaju npr. umirovljenici.

Nije nedostajalo ni ugostiteljske ponude no odmah kad sam došao vidio sam da nema nigdi uštipaka, bilo kakva fešta u Vrlici i okolici je nezamisliva bez Vrličkog uštipka jer uštipak je Vrlički brand. No umjesto uštipaka pekli su se čevapi. To sam i rekao gospodinu (iz Potravlja je došao peći čevape u Vrlici zar u Vrlici nema nikoga tko zna ispeći čevap) koji je bio zadužen za pečenje čevapa da di su Uštipci, a on mi je rekao to bi tribali Vrličani peći ali di su Vrličani kad Vrličana nema. No umjesto uštipaka osim čevapima gosti su se mogli osladiti krafnama a sve to zaliti pićem kojega je bilo u izobilju ispod ugostiteljskog šatora.
Jest kad je već praktički sve bilo gotovo djelatnice Vrličkog Crvenoig Križa su nas počastili manistrom u suvo ili pašta-šutom, ali da li je manistra u suvo primjerena za Vrliku?
No usprkos izostanku Vrličana mini Veslačka regata se morala održati.
Na Mini kupu (velači su bili uglavnom mlađe kategorije tj djeca: Pioniri, kadeti, juniori...) nastupli su veslači iz veslačkih klubova, Gusara, Ošjaka, Marina Kaštela, Biokova, Krke, Jelse, Dupina, Mornara, Neretvanskog gusara i Neptuna koji su se natjecali u ukupno 23 utrke na dužini od 500 metara.




U ukupnom poretku najviše bodova su osvojili
  • HVK Gusar - 99 bodova
  • VK Ošjak - 86 bodova
  • HVK Marina Kaštela 77 bodova (podaci sa službene stranice grada Vrlika)

Još jedna zamjerka organizatoru što je Vrličkog "Edu Pezzija" koji je najavljivao utrke, proglašenja pobjednika, podjele medalja. Organizator natjecanja ga je ostavio na suncu cijelo vrijeme da se toća i preznojava, zar nije bilo niti jednog suncobrana da ga se zaštiti od opasnog sunca.
Zar se nije moglo na neki način organizirati veslanje da većina veslačke staze (bar ova najkraća od 500 m) bude što bliže obali, a ne da gledaoci još moraju nositi dalekozore da bi što bolje vidjeli sam tijek veslanja.
A veslači nemaju samo obvezu veslanja tj natjecanj, velačku opremu tj veslački čamac  treba unijeti i iznijeti iz vode i to svak svoj nosi bez obzira na težinu.
A kako ste već obavješteni po završetku natjecanja bilo je onih koji su otvorili kupačku sezonu na jezeru.
Iako voda baš i najugodnija za kupanje kad sam im rekao da se Vrličani ne ulaze u jezero prije 1. srpnja ovi su se samo nasmijali.
No na kraju sam se i ja sam okupao ali ne u jezeru već dok sam pedalirao na povratku kući odjednom se otvorilo nebo (ne znam kako su prošli oni koji su još iza mene ostali da li su se i oni smočili) kiša je livala k'o iz kabla, sklonio sam se ja ispod jednog drveta i bilo je dobro dok kiša nije probila a onda moi je bilo svejedno, mokar k'o čep, a kako sam još imao pedalirati do kuće bilo me je strah da ne navučem upalu pluća.
A da se i priroda nekada zna poigrati dok sam pedalirao ispod Vinalića od Bakovića pa sve do Busića cesta suva kao da nikad nije ni bilo kiše, a onda od Busića do dubina opet mokra cesta, i dalje sve suvo.

S ovim završavam ovu reportažu i moj osvrt na ovaj događaj, a najavljuje se nova regata početkom srpnja i nadam se da će tada biti puno više Vrličana i ne samo Vrličana na ovom događaju i da će jednog dana Veslačka regata na jezeru peruča postati brand kao što je Sinjski hipodrom, Radošić...

Sve one fotke koje nisu objavljene ovdje možete pogledati u albumu VESLAČKA REGATA NA PERUČI 24. 05.2014

A naravno kao i uvijek do sada pripremio sam za vas i video uradak, ovaj put za razliku do sada sve sam stavio pod jednu kapu i slideshow svih fotki ali i Video uratke snimljenih fotićem i mobitelom.

Pa kome paše paše, a kome smeta džabe se nervira jer ja ne mogu bolje ili možda ipak može bolje.



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets