ponedjeljak, 11. travnja 2016.

KULTUROCID ILI EKOCID KAKO VAM PAŠE



Vrlička česmica na Pekcu pred izumiranjem?

Da li je Vrlička česmica na tzv Pekcu pred izumiranjem.
Priznam da kod ove česmice nisam bio ima bar 2 godine ako ne i više no prije dan-dva sasvim slučajno svratim s biciklom do česmice iz razloga da napunim bocu s vodom, pa da ako mi zatriba uspud da ne ostanem na suho.
I kad sam došao do česmice naprosto sam ostao iznenađen na samom točilu voda jedva da curi iako je kiša od nove godine praktički bila svakodnevna.
No kad sam bacio pogled na stepenice uvidio sam da se puno više vode slijeva niz stepenice nego na točilu i preko puta odlazi u tumbin ispod magistrale.
Da li je do ovoga ekocida ili kulturocida dođšlo prirodnim putem (u što sumnjam) ili je kriv ljudski faktor (što je vjerojatnije).
Kako sam rekao na ovoj česmici nisam bio više od 2 godine pa ne mogu reći od kada je česmica u ovakvom stanju, no to nije bitno bitno je nakon Glasovite Vrličke česme čija je pitkost vode došla u pitanje, još jedan izvor pitke vode je ugrožen nečijim nemarom.
Ne trebaju nam stranci i korporacije da nas uništavaju, uništavamo sami sebe.
Naravno otišao sam s česmice ne usudivši se naliti vode, jer trko mi garantira da se sama voda ne miješa s fekalijama.

Da li je itko od nadležni pozvao inspekcije da ispitaju izvorišta, prije svega Vrličku česmu, ali i ovu da li je voda ispravna za piće,
Ako nije ispitana onda su se mogli bar potruditi i postaviti neki natpis upozorenja poput ovoga na slici.
Kaže se da slika zamjenjuje 1000 riječi, a onda i video vjerojatno zamjenjuje puno više riječi pa sam za vas pripremio i kratak video o ovoj ljudskoj nebrizi.
Neću nikoga sad optuživati tko je kriv, ali onaj tko je krivac neka se srami.
Evo i tog videa

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets