subota, 21. lipnja 2014.

PIŠEM IAKO SAM REKAO DA NEĆU!



O ovome već neko vrijeme razmišljam napisati ili ne, ali dok sam bio u Vrlici nisam imao vrimena, ili sam bio zauzet pisanjem o Vrlici ili sam bio na bicikli, a sad dok sam ovdje na moru nisam u mogućnosti da pišem o Vrlici i Vrličanima, pa eto tek toliko da nešto napišem, a vama ako legne legne.

Već sam nekoliko puta govorio da neću pisati o Vrlici i o Vrličanima, jer ste nezahvalni, teško vam je izdvojiti nekoliko kuna godišnje da poduprete moj rad, no svaki put pogazim svoju riječ i opet počnem pisati.
Zašto sam nakon skoro godinu dana opet započeo pisati iako sam rekao NEĆU više.


Najprije iz razloga što me pisanje o Vrlici ispunjava, to je moj da tako kažem tamagochi u slobodno vrijeme. Nisam neki ovisnik o TV, zapravo skoro da TV i ne gledam, nogomet me baš toliko i ne zanima, bila je nogometna Liga prvaka ja nisam pogledao niti jednu utakmicu, trenutno je aktualno Svjetsko nogometno prvenstvo i pogledat ću nastupe naše repke a ove ostale ako pogledam pogledam, ako ne neće biti smak svita.
Da gledam informativne emisije ni to me ne zanima previše, politike i političara mi je preko glave, praktički od cilog TV programa pogledam serije tipa CSI, Zaboravljeni slučaj, Mentalist, pa Raymond......i eventualno neki film ako nije neka repriza, ali i to što gledam ne gledam izravno već snimim pa pogledam kad nemam ništa pametnije.
Znači umjesto TV-a radije provodim vrime za računalom (možda je i to neka ovisnost) i onda eto kad mi diđe inspiracija da napišem nešto o Vrlici i Vrličanima ja napišem.


U toku zime došao sam do jednog zaključka.
Usprkos tomu što ste bili gluhi na moje apele da me financijski poduprete (nekolicina vas je ipak bila spremna na to i na tome sam im zahvalan) došao sam do zaključka da me Vi ipak financijski podupirete mada ne izravno, tu prije svega mislim na Vrličane koji uglavnom žive na području Vrlike ili oni Vrličani koji privremeno dođu u svoje rodno mjesto prije svega u vrime blagdana (Rožarica, Božić, Uskrs....).
Kad kažem ne izravno onda mislim na to kad Vrličani dođu do mog štanda s igračkama i drugim dragonlijama i na štandu izaberu ponešto za svoga klinca ili klincezu ili pak pronađu nešto za sebe došao sam do zaključka da su oni ti koji me financiraju.


Tu su i oni Vrličani koji povremeno zavire u moju ONLINE trgovinu
Dalmacijo u srcu ONLINE shop
i
Dalmacijo u srcu te nosim ONLINE knjižara

i oni koji u ovim ONLINE trgovinama nađu nešto za sebe i oni su ti koji (ne baš izravno) me financijski podupiru.

I to su razlozi zbog kojih ću nastaviti pisati kad god budem u prilici i naravno kad mi dođe inspiracija.


Koristim ovu prigodu da i vama sugeriram koji cijenite ovaj moj rad i ovo moje dosadašnje pisanje da zavirite u jednu od ove dvije ONLINE trgovine i naručite nešto za sebe.

Ne znate što klincu kupiti za rođendan, krizmu, pričest.... trebate neku dobru knjigu kliknite na linkove iznad u ovom postu ili na poveznice koje se nalaze iznad postova kao na ovoj slici iznad i pronađite nešto za sebe.

Isto tako ako na facebook stranicama Dalmacijo u srcu online shop i Dalmacijo u srcu te nosim online knjižara lajkate ove stranice možete imati stalan uvid u ONLINE trgovine, a i pravodobno možete biti informirani o novim artiklima iako ću ja slati obavijesti i na facebook stranicama Vrlike (Vrlika za one kojima je Vrlika u srcu i Dalmacijo u srcu te nosim) o novim artiklima.


A ako i ne naručite ništa nema ljutnje, vaš osobni izbor, ja ću i dalje nastaviti pisati po svome dok mi jednostavno ne dosadi i dok ne nađem neku drugu zanimaciju.

E pa Vrličani moji ostajte mi zdravo, a ja se idem malo spustiti u more.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets