utorak, 4. lipnja 2013.

OKRUŠKA KARTOLINA

Panorama Okruga gornjeg
Nakon podužeg vrimena opet sam uhvatio zgodu Okruškom šetnicom.

Okriška šetnica za one koji ne znaju se nalazi uz plažu u Okrugu Gornjem na otoku Čiovo kod Trogira.
Bio sam ja u još nekoliko navrata u Okrugu, a zadnji put kad sam pisao o njemu bilo je još u studenom 2012. A tad nisam pisao baš o lijepim stvarima ako ste zaboravili ili niste ni pročitale možete kliknuti na poveznicu ==> MUKE PO OKRUŠČANIMA.<<==
No i ovaj tekst je uglavnom zbog kritike na one bezobzirne. Mogao sam ovo pisati i prije neki dan, ali nisam zbog izbora gradonačelnika da nebi rekli da se svrstavan na jednu ili drugu stranu.

Ja sam istoi jedan od onih koji očekuju nešto ed predstojeće sezone noi s obzirom kakvo nas vrijeme prati nisam baš optimist. Početak je mjeseca lipnja, a dugi rukavi su još neizbježni.

Moram priznati da se i u Okrugu užurbano radi da se što spremnije dočekaju najezde furešti.
Bager uređuje Okrušku plažu
No kad prilikom te prve šetnje okruškom šetnice na plaži umjesto kupača ugledate ovakvu grdosiju...

Ovo bi trebala biti šetnica








....dobro ne baš grdosija, no i ovakva "grdosija" nesavjesnošću onoga koji upravlja njome može učiniti i te kakve štete, kao na ovoj slici desno.

Naime samo nekoliko minuta prije nego je počeo uređivati "grdosija" iz ove priče prilikom prelaska preko šetnice (a tu šetnicu je netko platio nije pala s neba) sa svojim gusjenicama se okretao na samoj šetnici a kao posljedicu toga okretanja vidimo na slici.

Ne znam tko financira ovu "grdosiju" ali bez obzira o kojem izvoru financija ipak je izvođač radova morao malo više pažnje obratiti što i kako radi.
Jer kako sam rekao ova šetnica košta i namjenjena je šetačima i trebala je tako i ostati, a ovakva kakvu vidimo na slici zbilja grubo izgleda. Ovo sam slikao prije nekih 10-ak dana, ne smijem ni pomisliti kakva je situacija danas


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets