četvrtak, 8. studenoga 2012.

MUKE PO OKRUŠČANIMA

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...


Prije dva dana sam nakon skoro dva mjeseca pohodio Okrug Gornji otok Čiovo i nemalo sam se iznenadio zatečenim stanjem. 

 Nije to ništa vanserijski i neočekivano ipak je ovo Hrvatska.

Prva stvar koju sam uočio došavši do tzv. Čiovskog mosta u oko mi je upao ovaj znak. I vidjevši onako iz auta da je nešto na njemu zbrčkano i nisam uspio sve pročitati na vrijeme. parkirao sam auto u Čiovu i vratio se pješke da vidim što ovaj znak označava. I kad sam se vratio imao sam što vidjeti, znak je toliko zbrkan da sam ga teško rastumačio. Svaka čast dizajneru ovoga znaka ali mislim da kad bi i on došao do njega teško bi se snašao u brdu strelica i slova (možda je i on zaradio diplomu kod onih iz afere Index i sl. afera). Ipopak prometni znak triba biti jednostavan i čitak sa što manje detalja na njemu, no na ovome znaku je toliko strelica slova brojeva ipak se tu treba snaći (ne sjećam se da kad sam polagao vozački da je bio sličan znak) Naravno u oko upada ovaj znak zabrane i radovi na putu, no putnika namjernika kao što sam ja , a zamislite nekoga tko je prvi put imao namjeru poći do Okruga kako bi on protumačio ovaj znak. Kako doći do okruga, pa nije valjda da će se odavde morati uputiti pješice.

No kad se prijeđe Čiovski most to je nekih 50-ak metara dočekao me drugi putokaz koji izvještava da ako ideš u Okrug nema skretanja desno već lijevo ( Nije kao u Thompsonovoj pjesmi ... nemoj ići lijevo na križanju staze...)
Dobro sad mi je sve bilo jasno jer nebi mi bilo prvi put da moram ići naokolo kole tj. priko Žednoga a to je nekih 10 km duži put od planiranog a to znači i koja litra više benzine , jer ipak dobar dio puta se vozi uzbrdicom.
A razlog duže rute da bi stigao u okrug su naravno pogađate raskopane ceste. Ovdje je tu riječ o izradi kanalizacije, no ja mislim da je za proteklih 10-ak godina isto toliko puta bio raskopan put od trogira pa na ovamo, jedn put je to polaganje telefonskih kabela, drugi put električnih i da dalje ne nabrajam, no svaki put do sada se ovuda odvijao promet ali je bio reguliran svjetlosnom signalizacijom no ovaj put je nedostajalo semafora.
Oni koji žive u Okrugu i oni koji često navraćaju lijeka ipak ima. Naime i ne mora se baš ići ppreko Žednoga, alternativa je stari Tudorski put ili preko Rošca.
No ti isto znaju da je proći Tudorskim putem lutrija i onda kad je sve normalno, a kamoli sada u ovom slučaju. Poznato je da se Tudorski put uska uličica i da se njime jedva mimoiđu dvi bicikle a kamoli limeni ljubimci a da ne govorimo kakav teretnjak. A kad dođeš u situaciju kao ovi na slici snađi se druže i moli boga da ne ogrebeš negdje svoje vozilo.

Nije mi jasno da se ovo sve nije moglo drukčije organizirati. Da su npr. na postojećoj cesti ostavili jedan kolnički trak slobodan za jedan smjer a za drugi da se koristi ova alternativa preko Rošca ili Tudorski put.

Jer vožnja preko Žednoga osim što je poprilično duža relacija i veće potrošnje goriva, ali i taj pravac nije bez problema. jer poznato je da se kod stare Crkve susrećemo sa uskim grlom ceste gdje se u dužini 100-injak metar ne mogu mimoići dva vozila, a zamislite ovim pravcem idu i autobusi i kamioni i da ne nabrajam.

Znam da se Hrvatska mora izgrađivati ali zašto uvijek na štetu građana...

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets