četvrtak, 1. studenoga 2012.

SVI SVETI U VRLICI 2012

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...


Svi sveti u Vrlici tj. današnji dan protekao je u znaku kiše.

Kako je najavljivalo dan (veče) prije tako se i ostvarilo. Cijelu noć prethodnu noć je padala kiša popraćena jakim jugom. I kad je osvanulo već sam pomislio nema ništa od prodaje pogledam to jutro kroz prozor nešto prije 7 kad ono kiše nema. Bila je to jutarnja higijena nabrzaka i odmah u auto, bez jutarnje kavice. Čim sam došao u Vrliku prva stvar koju sam napravio bila je da prije nego kiša pojača namjestim svoj štand.
Pogled na ulice Vrlike odmah me je ubio u pojam. Vrličke ulice su doslovce prazne, tek pokoji prolaznik u žurbi između kapi kiše.
A još je i četvrtak pazarni dan kada i bez obzira na praznik Vrličke ulice su izgledale poput bilo kojeg dana u tjednu čak i gore.
Na ovoj slici desno trebao je biti uobičajena ponuda ponuda četvrtkom, no ružno vrijeme je učinilo svoje, samo su oni najhrabriji (ili najluđi) postavcili svoje štandove, a među njima i moja malenkost.
Bilo je tu i prigodne ponude svića, cvića umjetnog i svježeg, no i ono malo potrošača kad je u pitanju odabir cvića radije se odlučivalo za ono svježe.
Očekivalo se da će nakon mise malo živnuti "Vareš" no tek onda je bio pravi prolom oblaka doslovice imao si osjećaj kao da netko iz vatrogasnih šmrkova zalijeva Vrliku.
I ono malo svita što je bilo u crkvi brzinom munje je posjedalo u svoje limene ljubimce i u trenu nestali s ulica Vrlike.
Sad je mene mučio drugi problem. Kako pokupiti stvari sa štanda i ostati suh. kiša lije li ga lije. No nisam imao izbora. Dok sam sve pokupio bio sam ko pivac. I da nebi još morao i štand sklapati po kiši odlučio sam ostaviti štand i poći kući a po njega doći poslije ručka kad se vrime malo rasčisti. Odluči tako i bi tako.

Sutra je "Mrtvi dan" i nadam se da će se vrime sutra smilovati iako prognostičari ne najavljuju ništa bolje vrime nego li je to danas. No budemo vidjeli.

S U T R A  J E  N O V I  D A N

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets