utorak, 29. ožujka 2016.

USKRS U VRLICI 2016 VIDEOTEKA



I eto malo pomalo došao je red na ono što vjerujem sa nestrpljenjem očekujete, a to su naravno Video isječci.

Tko ne zna kako to ide taj ne može zamisliti koji je to lavovski posao. Pa skoro dva dana se nisam dizao od računala. Treba sve snimke dobro pregledati i izbaciti one koji nisu baš za objavu.

A posebno je bio naporan današnji dan kad je sve te uratke trebalo uploadati na youtube, uz ovaj upload koji imam eto za pr. samo onaj od Velikog petka, Za njega mi je tribalo više od 3 sata da se sve prenese sa računala na internet. Mogao sam proći i gore da sam videa prenosio u originalu ili HD kvaliteti tad bi mi tribalo puuno više sati da sve ovo prebacim.
nastojao sam da snimci ipak budu što kvalitetniji a da ipak budu manje rezolizcije, bitratea i sl.

No opet mi je najgore prošao Veliki četvrtak kad očito prije uportabe nisam obrisao objektiv pa suz snimci malo mutniji, a posebno se tu odnosi na fotke sa mobitela.

A i ovaj aparat s kojim sam snimao on je više predviđen za fotke nego Videa. Video snimak primjerice nema optički već samo digitalni zuum i onda kad pokušaš zumirati dođe do zamućenja snimke. Ali što ću pokrivam se onim što imam ( a da sam tek imao kakaf reflektor za noćna snimanja....)

Možda će se i gradski oci sjetiti i donirati kakvu kvalitetniju (ne mora biti nova) kameru i da će shvatiti da da ova stranica za Vrličćane puno više znači od npr Slobodne dalmacije i sl.


E sad idemo redom na video uratke.

Najprije
VELIKI ČETVRTAK


VELIKI PETAK
Veliki petak je i najduži u trajanju skoro sat vrimena. Tribalo je tu uklopiti i procesiju, dobar dio mise, crkveni zbor i po starom običaju ljubljenje križa.


VELIKA SUBOTA
Velika subota je najmanje zastupljena tek je kratak osvrt na jutarnji blagosov hrane, a na polnoćku nisam ni išao, ipak se pomiocao sat, a ujutro najranije triba biti na mjestu događaja.


USKRS
Uskrs je uglavnom popraćen događanjima izvan crkve, folkloru i sl

SLIDESHOW
Slideshow je ako pratite sve moje objave pregled svih fotki nastalih za vrijeme uskršnjih dana, kako onih s fotoaparata , tako i one s mobitela.
A kao glazbenu podlogu sam ubacio crkveni zbor Gospe od Ružarja kopji su svoje izvedenice odradili savršeno i vjerujem nakon pregleda ovih uradaka da ni vama jako dugo neće izaći iz ušiju, jer svaki video počinje kao uvod glasovima zbora



VEZANI POST:

USKRS U VRLICI 2016

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets