utorak, 8. ožujka 2016.

PREDUSKRŠNJA ČESTITKA VRLIČANIMA

Ovih dana ne mali broj Vrličana se iznenadio kad im je Poštarica donijela kovertu naslovljenu od grada Vrlike.

Poštarica kad dolazi u zadnje vrijeme ili donese mirovine, račune ali i ovekve koverte o kojima ću pisati.
Što je to tekao "zanimljivo"?

Vrličani su dobili čestiutku od grada za plaćanje otpadnih voda,
Kako su mi rekli u Gradskoj ili Općinskoj upravi radi se o starom dugu koji je trebalo platiti državnom proračunu, a od 2010 taj je dug grad Vrlika preuzeo na sebe, i ono što naplatti oni taj novac prosljeđuje u državni proračun.


Radi se o iznosima od nekoliko stotina kuna.
za sad su dobili Opomenu i ako u određenom periodu se ne izvrši uplata slijedi ovrha i na istu se nema prava žalbe.

Znači kako sam rekao radi se o dugu i više od 10 godina, Sad da li na ova dugovanja vrijedi zastara u zastaru u općini mi nisu htjeli reći, jer kao oni su zaduženi za naplatu i da nesmiju to reći već da se mi sami raspitamo. Ja sam imao čuti da na ovakvu vrst dugovanja nastupa zastara nakon 3 godine, a od 2010 prošlo je evo već 6 godina.
To je onaj period kad tu vodnu naknaadu nije plaćalo 90% Vrličana i ne samo Vrličana jer većina nas smatra da to nije ništa drugo nego porez na zrak, jer ako nešto plaćaš onda očekuješ da za to nešto i dobijem, plaćamo struju zato što je trošimo, plaćamo telefon, vodu, odvoz smeća, to u neku ruku razumijem, no od vodne naknade nema se ama baš nikakve korist.
Ajde nekako sami Vrličani koji žive u gradu, većina ih je spojeno na kanalizaciju, mada ova vodna naknada nije predviđena za tu svrhu.
Da su oni koji uzimaju taj novac namjenili tamo zašto je i uplaćen, nebi smo imali poplavljenu Slavoniju, okolicu Karlovca, i da ne nabrajam.
Kad su se pročistili kanali i voše kroz polje, uz cestu, pa evo ispod mojih Kosora većina onih tumbina koji bi trebali služiti da skupljaju vodu kad je kiša da ta voda ne izađe na cestu, kao na ovoj slici iznad u tzv Dračama. Ovo sam slikao prije 2-3 mjeseca kad se priko noći smrzla sva voda koja je izišla na cestu, i tako je bila nekoliko dana dok se nije skroz otopila, nikome ni cestarskoj službi ni komunalcima nije palo na pamet da se ona makne jer se nalazila baš na nepreglednom mjestu i onaj tko nije znao za nju kad vozi iz smjera Vrlike vidio bi je tek kad bi došao na 10-ak metara i dobro da nitko nije nastradao, ne znam da li je koje autu koje je naletilo tražilo mehančara. Odmakao sam se od onog što sam htjeo reći većina je tih tumbina zatrpano i nikome od nadležnih ne pada na pamet da ih pročisti ili postavi nove,



Da privedem ovo kraju, ovo je zbilja lijepa čestitka prije Uskrsa i ako se ne plati mogli bi Vrličani ostati bez bakalara na Veliki petak.

Ostaje možda još jedina ta nada da je to ipak sve otišlo u zastarau.

Click

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets