srijeda, 2. ožujka 2016.

ANA BODULJAK Vinalić NIJE VIŠE S NAMA


 ANA BODULJAK - Vinalić NIJE VIŠE S NAM

Saučešće obitelji i prijateljima

Počivala u miru Božjem
P.S. Žao mi je ali ovo su svi podaci koje imam o pokojnici, izvor su mi osmrtnice u Slobodnoj Dalmaciji na internetu. Bio sam odsutan, a nisam odlazio u Vrliku, već sam po povratku iz Splita vido da se u groblju skupilo svita pa sam čim sam došao kući otvorio internet i Slobodnu Dalmaciju, da vidim o komu se radi no ponavljam nažalost ovo su svi podaci, nemam točno vrijeme ukopa, ožalošćenih..ako sutra (četvrtak) budem išao u Vrliku i osmrtniica bude još tamo rado ću je podijeliti s vama. 
Ako netko od vas kojim slučajem  ima podatke ili osmrtnicu pri ruci nek mi je pošalje u inbox Facebook stranice Vrlika za one kojima je Vrlika u srcu

VEZANI POSTOVI
  1. VRLIČANI UMIRU 2014
  2. VRLIČANI UMIRU 2015
  3. VRLIČANI UMIRU 2016



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets