petak, 7. prosinca 2012.

OPASNI VOZAČI?


Kako sam već rekao 10-ak sam dana bio odsutan od računala, no to mi je bila dobra prigoda da djelomice podjelim svoja zapažanja s tog puta

Evo prve da tako kažem informacije no prije bih rekao da je to opaska zakonodavnim vlastima.

U nizu fotkica vidimo "starkelju" koji ulazi u auto i kreće u promet. No što je poanta u tome.
Starkelja se je s dva štapa u ruci jedva dogegao da tako kažem, još teže je ušao u  vozilo i pokrenuo ga i kad sam ga vidio kako izlazi pa da nisam potrčao da ga obavijestim zaprašio bi u betonsku vazu iza vozila.

Proteklo vrijeme (to se ne može vidjeti iz slike) između prve i zadnje fotke prošlo je više od 10 minuta.

Zanima me tko je ovakvoj  (a vjerujem da ima još sličnih primjera) izdao dozvolu za upravljanje motornim vozilom.
Ma neka vozilo ima sve komande prilagođene invalidima ali opet ostaju refleksi, da li je ovakva osoba u stanju pravodobno reagirati. Umjesto vaze to može biti i nečije dijete i eto za čas tragedije (pa zar ih nema dovoljno na cestama)

Ova osoba je još k tome strani državljanin i dolazi nam iz zemalja EU kojoj naši vlastodršci teže ali može to biti i bilo koja osoba, ali ovakvoj osobi dati dozvolu za upravljanje motornim vozilom nije ništa drugo do da se s novcem može sve kupiti, a ljudski životi su manje bitni osim za članke u Crnim kronikama

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets