petak, 4. svibnja 2018.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2018


Evo konačno uhvatih malo vrimena da napišem svoj osvrt na ovogodišnju proslavu Sv. Josipa Radnika u Ježeviću. Mogao sam i prijem no htjeo sam da video zapis bude što kvalitetnijim pa je duže trajao upload na youtube, no vjerujem da ćetre mi oprostiti.


Dakle kao i svake moja malenkost je prva došla na mjesto događanja, dan je osvanuo prekrasan, poslije je bilo malo i vruće no ljudi smo sve se može izdržati.

A onda malo po malo počeli su i pristizati hodočasnici.
Našem župniku fra Jakovu  u pomoć je pristigao kao i na Maovicama Sinjski župnik fra Perica Maslać.
Kao i uvijek prije misnog slavlja formirala se procesija na uobičajenoj ruti, no uvidom u procesiju može se vidjeti da i nije baš nešto prevelika, da li je manja ili veća nego dosadašnjih godina prosudit ćete sami kad pogledate videozapis, no moja slobodna procjena je da je ipak nešto mršavija odnosno manja nego ranije.
Opet mogu konstatirati da je više prisutnih onih koji nisu iz Ježevića nego samih Ježevićana.
Naravno problem zašto je to tako je onaj o kom sam i ranije pisao a to je što su se Ježevićani podijelili na ono koji su za Josipa i one koji bi da je po starom odnosno Sv. Spas kao što je to bilo sve doomovinskog rata.
No crkvena pravila kažu da u istoj župi odnosno području ne mogu biti dvije crkve istog zaštitnika mada je postojeći Sv Spas u drugoj općini, pa čak i županiji,  Ježevićani će morati pronaći načina za kompromis.

Jeli u redu da kip Sv. Josipa u procesiji nosi netko tko nije iz Ježevića, a to se u Ježeviću događa. Na Maovicama Sv. Juru nose isključivo Maovičani, pa zar ni u Ježeviću nema dovoljan broj Ježevićana za tu rabotu

No vratimo se mi Sv. Josipu, Kako vidimo svake godine broj hodočasnika je svake godine sve slabiji (i to ne samo u Ježeviću)  iako pada na neradni dan odnosno državni praznik (ne smijem ni pomisliti kakav bi odaziv bio da se slavi radnim danom) a ove godine je bila mogućnost produženog vikenda pa sam vjerovao da će ipak posjeta biti malo bolja.
Ove godine za razliku od prošlih izostao je i domjenak nakon mise pa je i boravak kod crkve za razliku od ranije bio puno kraći, no to nije omelo članove KUU Milan Begović da izvedu nešto iz svog repertoara, pa čak i oni najmlađi
 Vidjet ćemo do godine hoće li posjeta biti skromnija radi domjenka ili će ipak biti malo drukčije.

I da sad ovo privedemo kraju, i kao i uvijek završimo s videozapisom.


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets