utorak, 8. svibnja 2018.

U CETINSKOJ KRAJINI NIJE LAKO BITI NI SAKUPLJAČ BOCA


Upravo kako kaže naslov, u cetinskoj krajini nije lako biti sakupljač boca.
OK! Onaj koga muka natjera na skupljanje boca nikako nije lako, nisam ih s ovim postom htjeo uvrijediti dapače.
Ovaj problem  o kom ću pisati sam osjetio na svojoj koži ne znam kako je drugdje u lijepoj našoj.

Da počnem sa svojom priičom.

Prije svega da kažem nisam profesionalni skupljač boca, već ono kroz 2-3 godine kad ih odmah ne odneseš na povrat tih boca se skupi popriličan broj, a kako meni auto prije svega služi za posao prodaja na štandu, onda mi auto i nije često prazno pa se teško nađe mista za prazne boce, limenke....i sl.

I tako prije neki dan (četvrtak op.p. 3. svibnja 2018) imao sam nekog posla u Sinju pa rekoh idem ukrcati ambalažu u auto jer tko zna kad ću opet imati prigodu.

I tako dođem ja u Sinj i najprije se zaputim u Lidla, kad tu naletim na zid, djelatnica mi kaže da ne primaju ambalažu do daljnjega, jer im je skladište puno i dok se ne isprazni nema primanja novih, ajd OK kažem idem sad u Konzuma, kad u Konzuma opet zid, kažu nemaju vreća za ambalažu te ne mogu primiti dok ne dođu nove vreće  i da je dosta skupljača (profi ili ne nije bitno) vraćeno i sad mi gospodin koji tamo radi sugerira da odem u Tommya u Brnaze ili u Hrvacem ajde rekoh Hrvace su mi usput pri povratku kući pa ću tamo svratiti.
No ne leži vraže kad dođoh u Hrvace novi zidm tu mi kažu da ni oni do daljnjega ne primaju ambalažu, da su puni te da je jedan kamion zadužen za cilu cetinsku krajinu i dok ne dođe odvesti nema zaprimanja ambalaže.
I tako vratih se kući a da se nisam uspio riješiti boca i limenki, e sad jesam li ja jučer imao peh ili je to početak kraja skupljačima boca nemam pojma.
Opet ponavljam ne znam kako je to u drugim mistima jer ne pamtim kad sam zadnji put vraćao ambalažu, ali eto ja juče jednostavno nisam uspio u naumu i nadjući se onome "više sreće idući put".

No što je s onim što žive od tih bocam, a osim toga nemaju ni auto pa tako dođe donese boce i ksže ti ne može danas možda bude sutra


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets