četvrtak, 11. lipnja 2015.

VANDALI NA DJELU I NIŠTA IM NIJE SVETO


Ne tako davno na ovom blogu sam s oduševljenjem pisao o novopostavljenim autobusnim postajama predio Zukanović u Civljanima AUTOBUSNA POSTAJA NA ZUKANOVIĆU U NOVOM RUHU a onda prije neko jutro šok.

Poznato je već da ja s oduševljenjem krstarim na svom biciklu posvuda i onda neko jutro na jednoj od svojih vožnji ugledam prizor od kojeg mi je zbilja zastao dah.
Naime dolaskom ne jednu od autobusnih postaja na Zukanoviću ( to je ona bliže Vrlici zateknem prizor koji vidite na slikama. Nekome je očito smetala pa ju je brogulio nogom ili nekim od alata. čovjek bi najprije pomislio da se nije zaletjelo kakvo vozilo, no osim ovih tragova oko postaje nema nikakvih drugih, nema koćenja, nema drugih udubljenja i sl.

Tko i zašto iskaljivao na njoj neije bitno no u svakom slučaju to govori o njegovoj slici kulturi i divljaštvu.
Prije godinu i pol kad sam pisao tekst http://dalmacijo-usrcu.blogspot.com/2013/12/autobusna-postaja-na-zukanovicu-u-novom.html napisao sam :
No ipak držimo palčeve da se neki huligan neće iskaliti na ovim novim zaklonima, da nećemo gledati grafite, oglase i slično na njima, već da ćemo se znati brinuti
No eto prošlo je nešto više od godinu i pol dana no moja nada nije uslišena. Kako ne shvaćaju ti huligani (ne mislim samo na ove) koji uništavaju tuđu imovinu da ta imovina nije samo naša već i njegova i njegovim novcem je izgrađena.
Ovako kad se gleda ova postaja u ovakvom stanju reklo bi se da i nije strašno osim što nije bog zna kakva za gledati, ali dolaskom jačeg vjetra ili nevere kiše ova postaja može biti opasna za one koji ispod nje pokušaju naći zaklon jer ovo staklo može da ispadne iz svog ležišta a onda....

Uz nadu da više neće biti ovakvih prizora završavam ovaj post.



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets