utorak, 3. prosinca 2013.

AUTOBUSNA POSTAJA NA ZUKANOVIĆU U NOVOM RUHU

Ovako je to bilo do jutros

Sredinom Svibnja u članku PJEŠICE OD VRLIKE PREMA KUĆI sam pisao o prometnoj (NE)signalizaciji, ali sam i pisao o tome kako u Civljanima tj na Zukanoviću pisao sam o Autobusnoj stanici koja nema nikakve zaštite od vremenskih prilika i neprilika za putnike koji čekaju autobus.

 No od jutros to više ne važi.
Oko 10,30 prolazim pored Zukanovića i ugledao sam kamion kako se nešto istovara, mislio sam zaustavili se ljudi da malo odmore.






A onda pri povratku imam što vidjeti,

Postaja prema Kninu
Postaja prema Vrlici
Klupa za sjedenje
...postavljene su zaštitne kućice od Pleksiglas stakla za putnike.
Putnici koji su do sada čekali autobus u nehumanim uvjetima konačno mogu odahnuti, a osim toga tu je i postavljena klupa gdje se može sjesti i odmarati dok dođe autobus.
Kućica u Ježeviću
Istina ipak novopostavljeni zaklon nije kvalitetnije rješenje od kućice kakva je bila prije, no i ovo je puno bolje rješenje od onoga u kakvom su bile stanice na Zukanoviću.

No ipak držimo palčeve da se neki huligan neće iskaliti na ovim novim zaklonima, da nećemo gledati grafite, oglase i slično na njima, već da ćemo se znati brinuti.

E sad dolazimo do onog pitanja da li je moj napis prije više od pola godine ovdje na blogu kumovao ovom činu.
Ako sam ja bio taj koji je pokrenuo ovu inicijativu ŽIVIO JA


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets