utorak, 29. svibnja 2012.

ZAR JE 120 KUNA TOLIKI PROBLEM

Novi blog, nova stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje...




Nije me nekoliko dana bilo na blogu i na fejsu...



... razlog tomu je što sam bio okupiran preseljenjem na more, pakovanje seoba, pripreme za sezonu i sl. tako da sam evo ima par minuta prvi put na internetu (osim preko mobitela) ima skoro tjedan dana, pa da vidimo na čemu smo. 
Jučer je bilo punih 20 dana od pokretanja nove stranice i bloga no kako se vidi nije vas baš previše krenulo mojim stopama. Od 540 fanova Vrlike u srcu tek vas je 18 odlučilo lajkati ovu novu stranicu a samim tim i blog.
Priznam da nisam sad ni očekivao da će od 540 fanova za sad biti velika navala o tome sam pisao na posljednjem postu http://vrlika-u-srcu.blogspot.com/2012/05/sto-i-kako-dalje-drugi-put.html gdje sam rekao da bi bio zadovoljan i s 50 fanova no očito su moje računice bile neopravdane jer baš za baš oni fanovi koje sam očekivao i vjerovao da će nagraditi moj trud oni su ovaj put zakazali, a s druge strane imamo one kojima novčani izdatak nije prevelik (pa čak sam s nekima neočekivano postao i fejs prijatelj). Zar je tih 120 kuna na godišnjoj razini ipak preveliki teret ili se radi o nečemu sasvim drugom. Ako su očekivali kvalitetniji uradak ja bolje ne mogu, no onda ste to tribali i naglasiti kroz komentare. No evo iako od 7. svibnja na blogu Vrlike nisam napisao niti jedan post (znači skoro mjesec dana) za proteklih mjesec dana imam priko 1800 ulaza, evo i dokaza...


Iz priložene slike se vidi da je i jučer bilo 44 ulaza na ex stranicu (ovo nisam ja izračunao već to je prikaz od strane googlea).

A na sljedećoj slici se vidi i koji su najčitaniji postovi u zadnjih mjesec dana. A to su pokazatelji da se stranica još uvjek čita iako mene tamo više nema i nema novih postova ( a neće ih ni biti).

Citirat ću jednu kritiku od strane fana na facebooku (inače Sinjanke) Martine B.
Vrlika je premala da bi ovakve stvari prošle, a iseljenu vjerovatno ovo ne zanima.. da nisam poslom vezana za vrliku nebi me zanimalo apsolutno ništa što se dešava u njoj. a i pišeš nešto što svi zn aju.. tebaš više pikanterija, to hrani naciju.. koliko ljudi interesira galopske trke u sinju- mali broj. al zato si mogao malo više slika s izvora cetine staviti, ko s kim kada, kako, priče iz kuloara, kafića, ....
i ako niste pročitali evo ovdje ću ponoviti moj odgovor na to:
Martina Stara poslovica kaže koliko para toliko muzike ili si očekivala da ja trošim svoj novac da bi poboljšao uvjete. Ja nisam Joško Kontić koji oko sebe ima cilu ergelu ljudi koji za njega pišu slikavaju i za to dobijaju u kešu. Kad bi doša u Vrličke kafiće i trgovce pitati da s 200 300 kn godišnje podržu stranicu oni bi se nasmijali na to, a Vrličke općinare ne smijem ni pitati podršku jer ko bi onda smio pisati o lošim stvarima i upućivati kritike. A kad s mobitelom stanem ispred ljudi i slikavam i snimam sam sam sebi smišan a kamo li da stanem isped kojeg općinara s tom "opremom". Priznaj da bi tada bio malo neozbiljan. A materijal iz Cetine je pripremljen i bit će objavljen za dan dva istina skroman ali od subote ujutro nisam bio u kući a samim tim uz kompjuter a laptop nemam (a zamisli imati laptop i s pomoću malo bolje web kamere poslati uživo sliku s zabave u Cetini dok su Harmonikaši uveseljavali hrvatske planinare, a s mobitelom slikati i snimati po mraku je skoro pa nemoguće. jer ja nisam Joško Kontić da si omogućim bolju opremu od koje imam. A primjerice Joško Kontić je za šalu šoldi preuzeo posrnuli radio Sinj i s njim dobio kompletnu opremu koju su financirale i općina Vrlika,općina Hrvace Trilj i da ne nabrajam. A opet doći npr za ovi svetkovina kao u Cetini bilo bi ne loše prikazati atmosferu za vrijeme mise, ali dobro znaš kojim se ja poslom bavim i dobro znaš da sam ja npr u Cetinu (a tako je kod drugih priredbi) došao štogod zaraditi za život i da sam ograničen biti u krugu svog štanda. A onda kad sam počeo spominjati donaciju fanova pa taman to bio koji polovni fotić ili kamera Vrlike kod fanova je nastao muk. 
I dalje sam nadopunio ovaj odgovor:
Pa ja upravo i pišem ono što nema u novinama, eto kad je bio snig sve televizije i novine su se raspisale o splitskom ledu i Vrgoračkim smetovima, a to što više od misec dana nije se moglo proći od nanosa međužupanijskom cestom Vrlika - Drniš nitko osim mene nije o tome pisao kao i o vrličkim problemima sa snijegom a za vrime sniga 10-ak dana mi dnevni tisak nije dolazio u Vrliku, pa su zato jedino od mene mogli Vrličani dobiti informaciju. Prelistaj malo blog i fejs vrlika kad je bio snig pa se uvjeri koliko se tada lajkalo i komentiralo. Niti jedan medij nije pisao mi o sv. Juri na Maovicama ni o svetom Josipu u Ježeviću nitko osim mene nisam primjetio u slobodnoj da se spominje cetina i okupljanje hrvatskih planinara povodom dana hrvatskih planinara , tu sam opet Ja. I Martina i nije istina da ovo raseljene Vrličane ne zanima pa oni su ti koji najviše i čitaju ovo što pišem, jer zbog njih sam i počeo pisati o događajima iz Vrlike. A ono kad postavim koju osmrtnicu iznenadila bi se koliko takva objava znači u raseljenih Vrličana....A 30-k tisuća ulaza na blog Vrlika u srcu za nešto više od godinu dana priznaj da za jednu malu vrliku i neprofesionalca poput mene ipak nije loša brojka i dokaz je da se čita ono što pišem. I onda kad im spomenem 10 kn misečno koliko koštaju jedne dnevne novine više nikoga ne zanima što pišem.
 Ovo su svi pokazatelji da i nisam tako loš kako to neki hoće prikazati, no ako je tih 120 kuna problem to je drugi par postola.

Evo ja sam ima tjedan dana preselio na more i za koji dan počet ću sezonsku prodaju i u Vrlici me neće biti (bar ne na duže) sve do na jesen i do tada neću moći davati pravodobne informacije iz Vrlike i neće biti nekih posebnih novina (jedino ako netko od vas ne poželi podjeliti vaša iskustva iz Vrlike, Vrličke plaže Tabela i sl.). Ovdje ću na blogu pisati o onome što mi padne na pamet a tiču se života svih nas kako u dalmaciji tako i u Hrvatskoj i već sam jednoj osobi rekao a ovdje ću vama ponoviti a to se tiče ovih 120 kn. Za sada neka ostane kako jest, tj tokom ljeta još ih zadržite, a na Jesen ćemo vidjeti kako i što dalje. A do jeseni i vi koji ste lajkali stranicu (možete pozvati još koga ako vam nije problem) možete se i predopmisliti pa ju napustiti nema problema ako odete sretno vam bilo. Hoće li do tada biti još fanova ili ne to ćemo tek vidjeti? Do jeseni ćete imati nesmetan pristup stranici i blogu, no onda ću ovisno o broju fanova i onih koji još nisu odustali od onih 120 kn ili nastaviti pisati o Vrlici, (a u tom slučaju ću blokirati posjetu blogu svima onima koji ne žele novčano pomoći, a fejs ne mogu blokirati i njemu će moći pristupiti svi koji žele i lajkati, ali neće moći svi čitati postove na blogu. Facebook će mi služiti najviše služiti da na njega pošaljem objavu o novom postu na blogu i ono kad sam negdje na terenu da s mobitela mogu bilo što napisati..

I to bi bilo to za ovaj put.


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets