subota, 21. studenoga 2015.

USPOMENA NA VUKOVAR U VRLICI


Nisam mogao prije iz privatnih razloga osvrnuti se na ovaj detalj. Još prije nekoliko dana sam prolazio biciklom pa sam bacio koju fotku.
Trebalo je proći 24 godine da ovako nešto osvane u Vrlici. (Za one koji su pomalo zaboravili obrise Vrlike pa ne znaju na kojoj lokaciji su osvanuli Vrlički murali - ili kako se zove ova vrst grafita - Lokacija je na pekcu ili bolje rečeno od raskrsnice na izlazu iz Vrlike na pekcu pa prema Splitu..

Hvale vrijedna akcija i ovakvo nešto je trebalo napraviti i ranije.
No ipak malu mrlju na sve ovo je izgled ovog grba, koji zapravo nije službeni grb RH već neke druge države - ovakav grb zapravo predstavlja Herceg-Bosnu a ne Hrvatsku.
Svi znamo kakav je službeni grb RH.
A druga mrlja na sve ovo je ovaj ZA DOM SPREMNI.
Zašto se u Hrvatskoj pa tako i u našoj Vrlici zazivaju neka prošla vrimena, dobro neki će reći da je to staro Hrvatski pozdrav koji je dio opere Nikola Šubić Zrinski no mislim da onaj koji danas piše ili uzvikuje ZA DOM SPREMNI većina njih nije ni pogledalo rečenu operu (iskreno nisam je pogledao ni ja jer opera osim možda završnog kola ere s onoga svijeta nije moj žanr), već im je u glavi neka druga povjest malo novijeg datuma.
Pa zbog toga ZA DOM SPREMNI se Hrvatska nogometna reprezentacija i HR klubovi po europi naplaćali kazni no nekima nije ni to dovoljno već i dalje guraju po svome.
Ako misle da većina Hrvata podržavaju tu njihovu politiku grdno se varaju, pa HDZ je na ovim zadnjim izborima i prošao ovako kako je prošao zato jer se udružio s krajnje desno orjentiranim strankama poput HČSP i sl.
Dobro ovaj gore mural je na privatnom vlasništvu i da neko u svom dvorištu može raditi što je volja ali...
Vjerojatno ovaj tekst nekima neće dobro leći ali žao mi je ja sam samo napisao svoje mišljenje a vjerujem da će se većina Vrličana složiti sa mnom.
Evo još malo fotki:


a tu je i kratki video
center;
Vukovar u Vrlici by dobronamjernik-u-srcu

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets