ponedjeljak, 27. travnja 2015.

SVETI JURE MAOVICE 2015 SUBOTA POSLIJE


Evo došao je  red da ponešto kažem i o subotnjem Sv. Juri. Nisam mogao prije, jer u subotu nakon završetka ceremonije produžio sam u Ogorje na njihovu svetkovinu i vratio se tek sinoć.


I u subotu su Maovičani i njihovi gosti dobrano popunili crkvu Sv. Jure, no usudio bi se reći da nije ništa bila bolje popunjenija nego u četvrtak,(vidjet ćete to kroz slike i video koji ću naknadno objaviti).

Jest da je u subotu bilo glamuroznije i svečanije nego u četvrtak zbog procesije i obučenih u narodnu nošnju viđeni su bili i gradski čelnici, ali kad se vidi popunjenost crkve može se vidjeti da nije bilo puno više nego u četvrtak na sam dan svetog Jure, s tim da triba uvažiti i činjenicu da je u subotu bilo aktera koji su bili i u četvrtak.

Očito je da Misa i procesija u subotu nije izazvala očekivani učinak da će u subotu biti puno više hodočasnika nego u četvrtak.

Malo sam komunicirao s fra Jakovom oko ovog problema, on je počeo nabrajati mjesta koja su pomakla proslave u dane vikenda, a ja sam mu uzvratio (ipak ja ta sva mjesta obilazim zbog posla pa dobro znam kako to izgleda) mjestima koja su i manja od Maovica ali usprkos svemu ne dolazi u obzir pomjeranje njihovog zaštitnika.
Osim toga rekao sam mu da je on kao svećanik ili poslati svog zamjenika ako ga pozove iti jedna osoba da održi misu, malo se tome usprotivio, no ja sam mu uzvratio primjerom, da ako ga pozovu oidržati misu zadužnicu jednom čovjeku da je on to dužan obaviti no kad je u pitanju Sv Jure ne radi se o jednoj ili pet osoba veće se radi o punoj crkvi vjernika u što se mogao uvjeriti u četvrtak na to je on potvrdno odgovorijo da sam tu u pravu.
E sad nakon svega ostaje nam još godinu dana da čekamo kakav će scenarij biti dogodine.

Ne smijem zaboraviti reći i to da je svečanu misu i procesiju predvodio fra Luka Norac Kevo. 

Pomalo bih ovu priču priveo kraju uz vjeru da će se u sljedećih godinu dana ipak postići neki dogovor na obostrano zadovoljstvo.

Kao što sam rekao i to u obradi su i video zapisi no za njih ćete morati pričekati dan-dva.

Fotke koje su snimljene u subotu, kao i one od četvrtka nalaze se u albumu SVETI JURE MAOVICE 2015

Skoro cijelu misu sam snimao kao video, tako da je izostala velika foto galerija u oba dana tek nešto oko 50-ak fotki, no prema onoj da fotografija zamjenjuje 1000 riječi, valjda onda i video zamjenjuje 1000 fotki.
Toliko od mene za ovaj put:

VEZANI POSTOVI:

SVETI JURE MAOVICE 23 TRAVNJA 2015
SVETI JURE MAOVICE 23. TRAVNJA 2015 VIDEOTEKA
SVETI JURE MAOVICE 2015 SUBOTA POSLIJE VIDEOTEKA

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets