subota, 9. veljače 2013.

VRLIČKI KRNJO NAJAVA


Vrijeme je krnjevala pa tako i Vrličani imaju svog KRNJU.

Kao što se vidi iz plakata izlipljenih na Vrličkim ulicama, Vrličani i njihova Turistička zajednica i ove godine "spremno" dočekuju da okrive onoga koji je za sve kriv (Da li baš za sve).

Dalje na plakatu piše čekamo vas ka i prije samo s tom razlikom što je lani organizacija bila upriličena na česmi u Restoranu "Ero", a ove godine se opet vraća na staro misto tj u Vrlički dom kulture. Dok sam tipkao ovo Dom kulture malo sam se sam sebi nasmijao, jer taj Dom kulture skoro ničemu i ne služi osim Maškarama.  Nekoć je u ovoj zgradi bilo kino, pa i disco club, a danas....

No ostavimo se mi političkih stvari i okrenimo se našem krnji. Znači Vrličani i njihovi gosti se pozivaju u utorak 12.02 u 18 sati da dođu u Dom kulture ili ispred gdje će se "pošteno" suditi krivcu koji je kriv za gospodarsku situaciju. Nije mi poznato tko će biti u službi suca, branitelja ... bumo vidjeli.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets