subota, 23. veljače 2013.

DALMACIJO ONLINE KNJIŽARA



Kako sam i najavljivao pokretanje online prodaju knjiga tako sam i učinio ONLINE KNJIŽARA je startala.

Mnogi koji poznaju pisca ovih redaka znaju da je pisac tj moja malenkost godinama prodavala knjige diljem Dalmacije.
Već ima 2-3 godine nisam u žiži profdavanbja knjiga jer sam se okrenuo nečemu drugome.
I onda nedavno mi sinu ta ideja o postavljanju knjiga ovdje pred vas iz jednostavnog razloga znajući da mi njige već neko vrijeme ležu u skladištu skupljajući prašinu a ujedno i u strahu da se nebi uselio kakv miš. E tako onda dođoh na ovu ideju stavit ću ih ovdje pred vas, pa tko zna.
DALMACIJO U SRCU ONLINE KNJIŽARA
Logo online knjižare

Spistio sam maksimalno cijene koliko sam mogao.
Ima tu i knjiga koje su se pomalo ishabale tj oštetile ili izblijedjele od sunca dok sam ih izlagao na štandu i automobilu ti će naslovi biti cijenovno još dostupnije nek s popustom i većim od 50%.

Ova 2-3 dana sam se trudio da uredim Online knjižaru, a onda sam tijekom današnjeg dana počeo postavljati knjige u tu online knjižaru
Kako naručiti
 Kako naručiti knjige naći ćete tutorijal ako kliknete na sliku iznad ili ovu poveznicu ispod

A do same online knjižare uvijek možete pristupiti i s ovog bloga ako kliknete iznad postova kao što se vidi na slici "DALMACIJO U SRCU KNJIŽARA"

A SA OVOG POSTA MOŽETE JOJ PRISTUPITI AKO KLIKNETE NA


Knjige će se slati uglavnom uz plaćanje pouzećem, kao što je to bio slučaj s kalendarima.

Trenutno je postavljeno 10-ak naslova no nećemo na njima i stati. 
Nadam se da ćete naći i po neki naslov za sebe
Za ovaj put toliko od mene, sad ste vi na redu.



Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets