subota, 18. svibnja 2019.

KORISTILI NETKO VAŠE ZEMLJIŠTE POJAŠNJENJE


Dobijam neke poruke u inbox, a i vidljivo je u nekim komentarima na facebook stranici VRLIKA ZA ONE KOJIMA JE U SRCU dobijam dojam da neki nisu dobro shvatili ono što je napisano u prethodnom postu KORISTI LI NETKO VAŠE ZEMLJIŠTE RADI NOVČANE POTPORE BEZ VAŠEG ZNANJA?

Naime neki su shvatili da su to zemljuište odnosno čestice upisali na svoje ime te su tako postali vlasnici našeg zemljišta.

Ne nisu oni postali vlasnici našeg zemljišta već su samo upisani u registar Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju za ostvarivanje novčanih poticaja.

Znači vi i dalje ste vlasnici tog zemljišta i vi kao vlasnik možete od onoga koji se upisao na vašu parcelu - no mislim da je to nemoguća misija, ali možete u svako doba tražiti od agencije da se ta ista čestica ili više njih skine s korisnika koji se na nju upisao.

Ja sam trenutno u proceduri za skidanje tih stočara s mojih parcela, a vas ću ovdje i putem facebooka izvjestiti o toj proceduri po okončanju, te se nadam da će do toga doći što skorije, ali poznavajući naše institucije....

Da su ta gospoda tražili neko odobrenje možda bi i našli neki zajednički jezik.
Dok su se koristili mojim zemljištem za ispašu (nekoć smo to svi radili dok je bilo više blaga po polju) još nekako je bilo u redu, na da taj na osnovu moje livade stavlja novac u svoj džep

"E neće moći ove noći"

VEZANI TEKST.


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets