petak, 19. siječnja 2018.

GODINA POČELA ŽESTOKO


Naslov čini se malo bombastičan no naslov je samo uvod u statističke podatke iz prošle godine, odnosno odnos umrlih i rođenih.

A zašto bombastičan? Pa eto godina praktički nije ni počela a 6 (šestero) Vrličana je otišla na vječni počinak,
Prošle godine (2017) cijeli siječanj umrlih je tek 4 (četvero) (možete to vidjeti OVDJE), a do kraja ovogodišnjeg siječnja još 12 dana stoga ovaj "bombastičan naslov".

A da se mi vratimo statističkim podacima za prošlu godinu:

Prošle godine nas je napustilo 41 (četrdeset i jedan) Vrličanac, a po mjesecima je "najžešći" mjesec rujan kad nas je napustilo sedmero. U odnosu na 2016 kad je umrlih bilo priko 60 točnije 62-oje 2017 je da tako kažem malo skromnija

Napomena. Ovi podaci umrlih odnose se na moje zapise na ovoj stranici odnosno, možda sam neke i propustio, i podaci se odnose uglavnom na one koji gledaju na Vrličko polje, bez Otišića, Koljana, (Cetina i Civljane ionako ne pripadaju općini Vrlika). Podatke o umrlih sam prikupljao na osnovu osmrtnica izvješenih na Vrlici, kao i one objavljene u Slobodnoj Dalmaciji. Nezgodno je imati poidatke o svima kad vi skoro nećete ni da surađujete i nećete me na vrime da izvijestite o umrlim vaših najbliži. Ako sam koga propustio neka mi oprosti
Ajmo nastaviti sa statistikom.
Odnos muških i ženskih umrlih je skoro podjednak 21 M i 20 Ž.
Prosječna starost umrlih prošle godine je bio 76,73 godine
Najmlađi umrli je imao 17 (sedamnaest) godina MARK MILKOVIĆ MAKY
Najstariji umrli imali su 97 (devedeset i sedam) godina i to PERA MARAS i PERA TURUDIĆ

To bi bilo što se tiče tužnijeg dijela tj. onih koji su nas napustili, a sad malo i onim rođenim.

Statistiku o rođenima, a pogotovo o krštenima je malo teže napisati, jer želja mi je doći do podataka samo onih koji žive na području Vrlike, a oni koji žive negdje drugdje a prijavljen je odnosno kršten je u Vrlici me u ovom slučaju ne zanimaju.

Od jedne osobe sam dobio podatak da je prošle godine na području Vrlike rođeno 5 (pet) mališana, ako ih ima više ili manje onda mi oprostite.
Odnos muških i ženskih beba mi je nepoznanica (možda zna netko od vas)
Valjda je onda i broj krštenih onih koji žive na području Vrlike jednak rođenim.

Eto toliko bi bilo od mene za ovogodišnju statistiku i da završim onako kako sam započeo.

GODINA JE POČELA ŽESTOKO, NO NADAM SE DA ĆE IPAK MALO STAGNIRATI.

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets