petak, 7. listopada 2016.

ROŽARICA U VRLICI 2016 VIDEOTEKA


I eto došao je dan za objavu video zapisa sa proslave dana Grada i općine Vrlike. Oprostite što nisam napravio prije, ali nemoguće je spojiti privatne obveze i ovu stranicu.
Glavnina  mojih video snimaka nastalo je u subotu za vrijeme održavanja uličnih utrka, dok drugi dan odnosno sam dan Rožarice bio sam ograničen s prostorom zbog prodaje na štandu..

Neki snimci i nisu baš najbolje ispali kako triba jer je snimano opremom koju imam, kad zumiram video na fotiću dolazi do zamućenja snimka, no možda jednog dana nabavim i bolju opremu, a sada pucam onim što imam.

Videosnimke sam sastavio u dva uratka, prvi se odnosi na dječje utrke i naravno proglašenje pobjednika, dok ostale utrke, maraton duatlon biciklizam će biti više zastupljen kad bude malo više Vrličana učesnika, možda već dogodine bar u trčanju mogu učestvovati neki od ovogodišnjih aktera s pobjedničkog postolja. Neki već godinama pobjeđuju svoje vršnjake pa zašto bar za njih nebi bilo mista i među maratoncima.

A i zašto se nebi mogla organizirati biiciklistička utrka za amatere u kojoj bi učestvovali isključivo vrličani.
Sjetimo se nekadašnjih galopskih utrka u Paškopšolju kad smo imali utrke konja i džokeja profesionalaca, ali imali smo i utrku domaćih konja, tj konja koji su dan ili dva prije utrke vukli zaprežna kola ili orali njivu.

Eto sad da predstavim i videozapise.
Kako sam rekao prvi videozapis odnosi se na vrličke klince učesnike uličnih utrka.



A drugi video zapis odnosi se na sve ostale snimke, ali i fotki koje sam uklopio u ovaj zapis umjesto slideshowa


Nadam se da ćete biti zadovoljni viđenim, a oni koji nisu neka mi oproste
eto do sljedećeg susreta puuusaaa

VEZANI POST:

VRLIČKA ROŽARICA 2016

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets