nedjelja, 26. lipnja 2016.

DOK SAM SE SELIO NA MORE NISU VIŠE S NAMA

Poštovani čitaoci ovog bloga, dok sam se selio na more u međuvremenu je nekoliko Vrličana nije više s nama.

Ja ću onako s malim zakašnjenjem se osvrnuti na njih tek toliko da imate uvid tko nije više s nama. Ja se nadam da ćete uvažiti moju ispriku-
Pa da krenemo redom.


SAVA BOŽINOVIĆ Ježević NIJE VIŠE S NAMA
sahrana drage nam pokojnice obavljen je u srijedu 15 lipnja 2016 u 16 sati na groblju Svetog Petra u Vrlici.

Saičešće obitelji i prijateljima
Počivala u miru Božjem

ANA BIUK - Maovice NIJE VIŠE S NAMA

Sahrana drage nam pokojnice obavljen je u četvrtak 16. lipnja 2016 u 16.30 na groblju Sv. Jure u Maovicama

Saučešće obitelji i prijateljima
Počivala u miru Božjem

ANICA GUTIĆ - Vinalić NIJE VIŠE S NAMA

Sahrana drage nam pokojnice obavljen je u srijedu 22. lipnja 20165 u 15 sati mna groblju Sv. petra u Vrlici.

Saučešćr obitelji i prijateljima
Počivala u miru božjem

VEZANI POSTOVI
  1. VRLIČANI UMIRU 2014
  2. VRLIČANI UMIRU 2015
  3. VRLIČANI UMIRU 2016

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets