ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

SVETI JOSIP RADNIK JEŽEVIĆ 2016

Ovogodišnji Sveti Josip Radnik kako ste već čuli bio je mokar tj. kišan stoga bi mogli reći da je doživio fijasko poput Svetog Spasa samo ovome u Ježeviću komovala je kiša.

Zbog dana kakav je bio juče nije tu bilo ni puno događanja tako da će moj izvještaj biti kratak, stoga sam vam sinoć i poslao linkove na prvu proslavu Sv. Josipa i onoga godinu poslije jer je pomalo pao u zaborav a i ima puno više snimljenog materijala nego je to bilo juče.

Kao što vidite na slici kao i onog prvog Josipa 2011 kišobran je bio glavni rekvizit. Naravno zbog kiše nije bilo ni procesije ali ni uobičajenog domjenka uz koji bi potekla Vrlička pisma i kolo, nije bilo ni cura ni curica u narodnim nošnjama, moglo bi se reći kao da je uobičajena nedjeljna misa na ne blagdan Svetog Josipa i ktome još i 1.maj.
Za vrijeme mise imao nisam ni ulazio u crkvu jer sam imao drugog posla a to je kako opremiti štand na kiši
Kako vidite montirao sam štand i jedini artikli u ponudi su bili razni oblici kamenja, no kako su ti artikli slabo kurili moao sam nekako pojačati ponudu.

Naime nakon podizanja štanda išao sam ga prekriti s ceradom no kako je punila južina od cerade nisam imao nikakve koristi, a ovo kamenje je poslužilo svrsi da južina ne privali štand.
Na kraju sam ipak nekako osposobio štand no isti je tribalo držati na oku stoga nisam ni ulazio u crkvu.
No da sam se i manje trudio oko štanda nebi falija jer se malo tko i zadržao u krugu crkve, odmah iz crkve u auta i kući
Dok sam čekao vani na zemlji sam ugledao jedan artikal iz ne daleke prošlosti (donja slika) koji nas je malo vratio u natrag podsjetivši nas i da je jučer bila godišnjica Bljeska.

Kako vidite nemam o čemu više pisati kad je proslava sv. Josipa u pitanju pa pišem o drugim stvarima tek toliko da nešto napišem. Stoga mislim da je najbolje da ovo privedemo kraju uz nadu i vjeru da ćče dogodine biti ovo sve puno bolje.

I naravno ni ovaj put nije izostao ni video materijal, a on je tako kratak da ćemo i njega uklopiti u ovaj post poput onoga iz Cetine.


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets